Mindshare Polska i National Geographic promuje serial „Przedziwna planeta Ziemia”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare Polska i National Geographic promuje serial „Przedziwna planeta Ziemia”

„Przedziwna planeta Ziemia” – to najnowsza produkcja przyrodniczo-naukowa, którą od 3 kwietnia będzie można oglądać na kanale National Geographic. Reżyserem serii jest Darren Aronofsky, a przewodnikiem po wszystkich zakątkach Ziemi i kosmosu będzie wybitny, amerykański aktor Will Smith.

Premiera serialu zapowiedziana jest na wtorek 3 kwietnia na godzinę 22:00. Na zlecenie FOX Networks Group, nadawcy kanału National Geographic, za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocja obejmie media, Internet oraz działania DOOH. Serial promowany będzie w stacjach tematycznych Polsatu, w Internecie – na Facebooku i w serwisie YouTube, a w ramach szerokiej obecności w sieci pojawi się spot reklamowy. Reklamę kontekstową zobaczymy też w serwisie filmweb.pl. Dodatkowa promocja serialu ukaże się w prasie w magazynach naukowych Focus i Świat Wiedzy, a także w przewodnikach telewizyjnych.

Oprócz promocji w telewizji, prasie i Internecie, dom mediowy Mindshare Polska wraz z klientem zdecydowali się również na reklamę zewnętrzną – trailer serialu będzie wyświetlany na wybranych nośnikach DOOH. Nawiązano również współpracę z influencerami, którzy stworzyli treści dedykowane tej produkcji.

Główne działania promocyjne rozpoczęły się 29 marca i potrwają do 17 kwietnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij