Każdy przyszły i obecny analityk biznesowy może liczyć na solidną dawkę wiedzy podczas konferencji „Big Data – bigger opportunities”, która odbędzie się 17-18 kwietnia w Szkole Głównej Handlowej.
Organizator konferencji – Studenckie Koło Naukowe Statystyki w SGH – już po raz czwarty wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób zainteresowanych analityczną stroną biznesu. Na uczestników konferencji czeka cykl warsztatów i prelekcji prowadzonych przez doświadczonych praktyków, pracujących dla firm takich jak SAS Institute, PwC, Bank Millennium, Schneider Electric, Havas Media Group, Algolytics i Synerise. Dzięki różnorodności tematów wydarzenie usatysfakcjonuje zarówno osoby zainteresowane bankowością, zarządzaniem ryzykiem, marketingiem online, analitycznym konsultingiem, jak i te o bardziej technologicznym zacięciu. Ponadto w tym roku w ramach konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, poświęcony zagrożeniom i kontrowersjom, jakie może nieść ze sobą Big Data.
Zobacz również
Pierwszego dnia konferencji – 17 kwietnia – odbędą się warsztaty oraz panel „Big Data – bigger inequalities? Mroczna strona Big Data”, drugiego dnia – 18 kwietnia – cykl prelekcji. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, będzie jednak obowiązywać rejestracja. Więcej szczegółów na profilu SKN Statystyki na Facebooku oraz na stronie sknstatystyki.pl.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury