Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Co łączy fokę z marketingiem? Trwają zapisy na wiosenny webinar Karmimy Wiedzą

Gorące nazwiska, ponad dwie godziny prelekcji, a to wszystko w imię pomocy zwierzętom i popularyzowania nowoczesnego CSR-u.
O autorze
2 min czytania 2018-04-05

Wraz z początkiem wiosny inicjatorzy Karmimy Wiedzą postanowili opanować Internet i już 10 kwietnia zorganizują charytatywny webinar, do którego dostęp będzie miało tylko 100 zarejestrowanych wcześniej entuzjastów marketingu.

Karmimy Wiedzą to projekt edukacyjny, którego celem jest połączenie pasjonatów marketingu oraz miłośników zwierząt. Podczas kameralnych spotkań uczestnicy mają możliwość wysłuchania prelekcji, uzyskania odpowiedzi na trapiące ich pytania, a także (a właściwie przede wszystkim!) wsparcia działań prowadzonych przez lokalne organizacje prozwierzęce.

Pomysł na akcję zrodził się w głowach internetowych specjalistów, Oscara Raka i Dominiki Drobiazg, dla których los zwierząt jest równie ważny, co najgorętsze trendy w social media. Zwierzolubny duet idzie jak burza i ma za sobą aż dwie znakomite odsłony wydarzenia w Krakowie i Katowicach, a w kolejce do nakarmienia solidną porcją branżowej wiedzy stoją już takie miasta jak Warszawa, Wrocław czy Gdańsk.

CSR w wersji 3.0

Kwietniowe spotkanie z cyklu Karmimy Wiedzą to prawdziwa gratka dla wielbicieli domowych pieleszy i e-learningu – tym razem organizatorzy postawili na wygodną formę webinaru, gdzie od uczestnictwa dzieli nas jedynie wcześniejsza rejestracja i dobrowolne wsparcie pieniężne przekazane na rzecz …ochrony populacji polskich fok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uwielbiamy zwierzęta domowe, ale nie zapominamy też o innych gatunkach naszych braci mniejszych. Liczba polskich fok zmniejsza się w zastraszającym tempie, a każdy wie, że zaraz obok Janiny Daily i ptysia to właśnie foka powinna konkurować o tytuł najbardziej pluszowego symbolu naszej branży – tłumaczy Dominika Drobiazg, współorganizatorka akcji.

Wydarzenie nie mogło odbyć się bez obecności:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Janiny Bąk, Komendanta Komedii w Janina Daily i największej foczej miłośniczki w polskim Internecie (Weapons of math destruction. O statystykach, które oszukują).
  • Łukasza Głombickiego z Life Tube (Dokąd zmierza digital marketing?)
  • Mieszka Eichelbergera, specjalisty od spraw mruczków z Kocich Porad Behawioralnych (Jak unikać problemów behawioralnych u naszych kocich podopiecznych?).

Mocny skład prelegencki to wizytówka każdego wydarzenia organizowanego przez naszą zwierzolubną ekipę. Zawsze dobieramy tematy dyskusji tak, aby maksymalnie skorzystali na tym zarówno zaprawieni w boju marketerzy, jak i ci uczestnicy, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z komunikacją czy promocją. Każde spotkanie składa się również z części poświęconej sprawom zwierząt, bo to przecież one są w tym wszystkim najważniejsze! – podsumowuje Oscar Rak, współorganizator projektu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Webinar odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 19. Aby dołączyć do grona uczestników, wystarczy tylko wpłacić dobrowolną kwotę na rzecz foczych milusińskich i zarejestrować się na stronie wydarzenia. Chętnych nie brakuje, a ilość miejsc jest ograniczona – szansę na otrzymanie linku do webinaru ma tylko 100 pierwszych osób!

Link do zbiórki pieniężnej oraz rejestracji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia. Warto obserwować profile społecznościowe projektu Karmimy Wiedzą na Facebooku oraz Instagramie, by być na bieżąco z wydarzeniami organizowanymi w przyszłości oraz najważniejszymi informacjami.