TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GoldenSubmarine dla marek Hansa i Amica

Agencja GoldenSubmarine stworzyła dla firmy Amica serwisy produktowe dedykowane na rynki zagraniczne.
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

Platforma adresowana jest do użytkowników sprzętu AGD w Bułgarii, Estonii, Serbii, Litwie, Łotwie, Słowenii, a w planach także w Chorwacji, Azerbejdżanie, Gruzji, jak również na Białorusi. Każda z dedykowanej na konkretny rynek stron posiada, do wyboru w odpowiedniej zakładce, dwie wersje językowe: rodzimą i angielską, a niektóre dodatkowo wersję rosyjską. Serwis obejmuje portfolio produktów pod marką Amica w Słowenii, Chorwacji i we Włoszech, oraz pod marką Hansa w Bułgarii, Estonii, Serbii, na Litwie, Łotwie, Azerbejdżanie, Gruzji, Białorusi.

Całość oparta jest na płynnej i intuicyjnej nawigacji, z różnorodnymi ścieżkami wyboru. Produkty można wyszukiwać zarówno według „twardych kategorii” (jak np. rodzaj produktu – „pralki”, „kuchnie gazowe” itd.), jak i miękkich, np. według koloru albo zastosowania czy też posiadanych przez produkt funkcji (np. „timer”, ChildLock etc.). Dzięki temu, użytkownicy mogą skompletować i zwizualizować potrzebne sprzęty. Na stronie znajdą się również dokładne lokalizacje na mapach, obejmujące wszystkie sklepy na terenie kraju, w których dostępne są dane produkty. Dane lokalizacyjne wzbogacono o kontakt, co daje możliwość np. komunikacji mailowej z wybranym sklepem.

Serwis wyposażono w szereg informacji i porad podanych w atrakcyjnej, multimedialnej formie.

Agencja GoldenSubmarine zaprojektowała i zbudowała serwisy w pełni responsywne, dostosowane do eksploatacji zarówno na desktopie, jak urządzeniach mobilnych (w technologii Responsive Web Desing). Zadbała o intuicyjność rozwiązań, a także wyprodukowała treści multimedialne i poradnikowe oraz zaadaptowała całość na potrzeby poszczególnych rynków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing