W raporcie oceniono 21 wiodących agencji digital. W porównaniu do raportu z 2017 roku, Isobar odnotował postęp zarówno pod względem kompletności wizji – osiągając w tej kategorii najlepszy wynik ze wszystkich badanych agencji – jak i zdolności do jej realizacji.
Zobacz również
Jako lider agencja Isobar zadebiutowała w Magic Quadrant w 2014 roku. Kolejne wyróżnienie w tym prestiżowym raporcie jest uznaniem zaangażowania firmy w konsekwentne kształtowanie zmian wśród marek i w życiu konsumentów oraz wyznaczanie trendów we współczesnym marketingu cyfrowym.
-„Ostatnie lata pokazują, jak dzięki postępowi technologii w bardzo szybkim tempie ewoluuje krajobraz komunikacji i całego biznesu. Dynamika oraz złożoność marketingu wzrasta lawinowo. Klientom nie wystarcza już tylko wyprzedzanie konkurencji; chcą nadążać za błyskawicznymi zmianami na rynku. – komentuje raport Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group. Zdolność adaptacji biznesu do realiów 100% cyfrowej ekonomii to dziś najważniejsza przewaga konkurencyjna. I my tę przewagę naszym partnerom dostarczamy”.
Podczas gdy wiele agencji wciąż nie jest w stanie dostosować się do tempa zmian, cyfrowy rodowód i multidyscyplinarne podejście agencji Isobar, łączące doradztwo, kreatywność i technologię, pozwoliło firmie pozostać otwartym na transformację i nieustannie ewoluować. W ciągu 4 lat od pierwszego pojawienia się w raporcie Gartner Magic Quadrant, liczba ekspertów Isobar powiększyła się z 3700 do 6500 w skali globalnej, a przychody wzrosły dwukrotnie. Tegoroczne wzmocnienie pozycji lidera potwierdza wysoką wartość kompetencji Grupy Isobar dla klientów.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Raport Gartnera jest cennym źródłem informacji dla liderów marketingu poszukujących partnera do zaprojektowania, wdrożenia i realizacji kompleksowych strategii marketingowych. Obecność wśród liderów oznacza, że Isobar jako dostawca musiał wykazać się wszechstronnymi kompetencjami zapewniającymi klientom strategiczną transformację cyfrową w obszarze marketingu, kreacji, contentu, implementacji technologii oraz analiz i badań. Kompetencjami, które są zgodne z potrzebami biznesowymi globalnych marek, i których poszukują liderzy przy wyborze partnera strategicznego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing