Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe.
W ramach najnowszej kampanii marki Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę: dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję.
Zobacz również
Celem akcji reklamowej jest promocja dwóch nowych smaków z innowacyjnej linii TRENDY LUNCH: Trendy Lunch z orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim i Trendy Lunch z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.
Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i w internecie.
Pierwsza kampania telewizyjna firmy Melvit także promowała linię produktów TRENDY LUNCH – naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.
Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.