Druga odsłona kampanii Melvit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Druga odsłona kampanii Melvit

1 kwietnia wystartowała kampania reklamowa Melvit S.A. – producenta zdrowej i naturalnej żywności. To druga odsłona telewizyjnej kampanii tej popularnej marki - po premierze ze stycznia b.r. – kiedy po raz pierwszy wykorzystała w promocji spoty TV.

Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach najnowszej kampanii marki Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę: dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję.

Celem akcji reklamowej jest promocja dwóch nowych smaków z innowacyjnej linii TRENDY LUNCH: Trendy Lunch z orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim i Trendy Lunch z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.

Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i w internecie.

Pierwsza kampania telewizyjna firmy Melvit także promowała linię produktów TRENDY LUNCH - naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.

Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską - Media Communication Director MullenLoweMediaHub.

Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij