Druga odsłona kampanii Melvit

1 kwietnia wystartowała kampania reklamowa Melvit S.A. – producenta zdrowej i naturalnej żywności. To druga odsłona telewizyjnej kampanii tej popularnej marki - po premierze ze stycznia b.r. – kiedy po raz pierwszy wykorzystała w promocji spoty TV.
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe.

W ramach najnowszej kampanii marki Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę: dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję.

Celem akcji reklamowej jest promocja dwóch nowych smaków z innowacyjnej linii TRENDY LUNCH: Trendy Lunch z orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim i Trendy Lunch z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.

Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i w internecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza kampania telewizyjna firmy Melvit także promowała linię produktów TRENDY LUNCH – naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.