Limit odnawialny rośnie na wiosnę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Limit odnawialny rośnie na wiosnę

Euroloan wraca z kolejną kampanią reklamową wykorzystującą fińskie motywy. Tym razem wywodzący się z Finlandii fintech przekonuje nas, że w przyrodzie nic nie ginie i że warto żyć w zgodzie z naturą.

Ten ekologiczny koncept wykorzystany został do wyjaśnienia zasad pożyczki z limitem odnawialnym. W spocie widzimy, jak jabłka, symbolizujące kwoty pieniędzy do wykorzystania, „odrastają” zaraz po podlaniu drzewa wodą z konewki, czyli po spłacie części zobowiązania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Limit odnawialny to produkt, który nas wyróżnia na rynku, ale wciąż nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę z jego zalet. A jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, umożliwiające wielokrotne sięganie po środki finansowe, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Jednocześnie pozwala na dużo bardziej elastyczne korzystanie ze środków dostępnych w ramach limitu niż w przypadku klasycznej pożyczki gotówkowej – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan. – Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię tłumaczącą w prosty, a zarazem żartobliwy sposób, jak działa limit odnawialny.

Nowa kampania wystartowała 9 kwietnia i potrwa do końca czerwca.

Media plan obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz Internet.

Wiosenną reklamę pożyczki z limitem odnawialnym, podobnie jak poprzednie rysunkowe spoty z Finami, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup TV odpowiadał dom mediowy Spark Foundry, działania w Internecie realizuje agencja Bluerank.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij