MullenLowe Warsaw dla eobuwie.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw dla eobuwie.pl

Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu zrealizowała spot telewizyjny oraz kampanię outdoorową dla marki eobuwie.pl.

Kampania „Kiedy chodzi o modę” pokazuje modowy charakter sklepu eobuwie.pl. Ideą przewodnią filmu, skierowanego głównie do kobiet, jest moda jako sposób na wyrażanie własnej osobowości, jako zabawa, radość z przekraczania utartych schematów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu eobuwie.pl podkreśla: „eobuwie.pl to miejsce, w którym klient znajdzie ponad 50 tysięcy modeli butów i torebek. Ten ogromny wybór daje klientom w 16 europejskich krajach niesamowitą możliwość kreowania własnego stylu. Kampania ma za zadanie skutecznie pokazać nie tyle produkty, co korzyści jakie klienci odnoszą dzięki usłudze. Chcemy nie tylko sprzedawać produkty, ale coraz silniej istnieć w świadomości klientów jako marka, która inspiruje do poszukiwań własnego stylu”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij