Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

MullenLowe Warsaw dla eobuwie.pl

Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu zrealizowała spot telewizyjny oraz kampanię outdoorową dla marki eobuwie.pl.
O autorze
0 min czytania 2018-04-16

Kampania „Kiedy chodzi o modę” pokazuje modowy charakter sklepu eobuwie.pl. Ideą przewodnią filmu, skierowanego głównie do kobiet, jest moda jako sposób na wyrażanie własnej osobowości, jako zabawa, radość z przekraczania utartych schematów.

Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu eobuwie.pl podkreśla: „eobuwie.pl to miejsce, w którym klient znajdzie ponad 50 tysięcy modeli butów i torebek. Ten ogromny wybór daje klientom w 16 europejskich krajach niesamowitą możliwość kreowania własnego stylu. Kampania ma za zadanie skutecznie pokazać nie tyle produkty, co korzyści jakie klienci odnoszą dzięki usłudze. Chcemy nie tylko sprzedawać produkty, ale coraz silniej istnieć w świadomości klientów jako marka, która inspiruje do poszukiwań własnego stylu”.