Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce

Wielopoziomowa analityka internetowa to przyszłość digital marketingu – przekonuje agencja The Nets w „Praktycznym przewodniku po wielopoziomowej analityce internetowej”, który właśnie udostępniła do bezpłatnego pobrania.

Głównym celem e-booka jest szerzenie wiedzy o roli danych i analiz w tworzeniu strategii biznesowej. Wszyscy, którzy prowadzą firmę w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka może pomóc zrealizować ich biznesowe cele.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Analityka, głupcze!

Analityka jest kluczem do poznania działań konkurencji oraz zbadania zachowań i potrzeb użytkowników. Pomaga wyeliminować błędy i znaleźć przyczyny problemów, takich jak np. częste porzucenia koszyka, czy niski współczynnik konwersji działań content marketingowych.

– Słowem – analityka daje odpowiedzi na pytania o to, w jaki sposób mogę dotrzeć do większej liczby klientów, jak mogę zatrzymywać ich u siebie na dłużej, i co zrobić, by wracali – mówi Ewa Kańczuk, główny analityk The Nets. – By poznać odpowiedzi na te pytania, trzeba najpierw wybrać skuteczne narzędzia do analityki, które będą najbardziej optymalne dla danego biznesu. I tu z pomocą przychodzi nasz e-book. Przedstawiamy w nim 19 sprawdzonych i łatwo dostępnych narzędzi do analityki internetowej, posegregowanych według swoich funkcjonalności. Są tu więc narzędzia pozwalające zbadać działania konkurencji, dane demograficzne i zainteresowania użytkowników, ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, skuteczność działań content marketingowych oraz user experience (ux) – dodaje.

Za danymi kryje się Twój klient

– Ten, kto nadal uważa, że na swoją stronę internetową pozyskuje traffic, kliknięcia lub odesłania, daleko w digitalu nie zajdzie. Na stronę pozyskujemy fizycznych, żywych, czujących, myślących, analizujących ludzi, z których każdy ma indywidualne przyzwyczajenia, oczekiwania, lęki, nadzieje i własny plan dnia. Kluczem do sprzedaży w Internecie jest zrozumienie tych ludzi, a sposobem na ich zrozumienie jest właśnie wielopoziomowa analityka – mówi Paweł Bieniek, CEO The Nets.

On sam swoją firmę rozbudowuje w oparciu o dane, są one postawą tworzenia strategii rozwoju i kluczowym argumentem do podejmowania biznesowych decyzji.

Ten e-book także powstał w oparciu o dane. Zarówno statystyka jak i doświadczenie pokazują bowiem, że zainteresowanie analityką w biznesie internetowym jest ogromne. – Klienci coraz częściej pytają nas, jak analityka może pomóc poprawić ich wyniki finansowe. Przygotowaliśmy go z myślą o nich, by dać jak najwięcej wiedzy, w jak najprostszej formie i przekonać do myślenia o analityce internetowej, jako obowiązku naszych czasów – mówią twórcy e-booka.

Bezpłatny „Praktyczny przewodnik po Wielopoziomowej Analityce Internetowej” można pobrać ze strony: www.thenets.pl/ebook-o-analityce

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij