Stąd sentyment do miejsca wyrażony w nazwie firmy rozumianej na rynku lokalnym.
Dynamiczny rozwój wytwórni, sukcesy związane z produkcjami komercyjnymi, takimi jak – „Najtrudniejsza branża świata” firmy Adar, „Alternator Love Story” AS-PL, „#niezabieram” Dawca.pl i wiele innych spowodowały zainteresowanie zleceniodawców z Polski i zagranicy co wymusiło na nas zmianę nazwy i logo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tak powstało KLN Studio Filmowe.