Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King wyszkolił psa przewodnika, który pomaga znaleźć najkrótszą drogę do Whopperów dla niedowidzących

Burger King wyszkolił psa przewodnika, który pomaga znaleźć najkrótszą drogę do Whopperów dla niedowidzących
Nathan Tree jest hokeistą, ma dziewczynę, trzech braci i jest niedowidzący. Jego przewodnik, Flynn, jest jego najlepszym przyjacielem. Nathan uwielbia też Whopper Burger Kinga i pomyślał, że byłoby fajnie, gdyby Flynn znalazł dla niego najbliższą restaurację króla.
O autorze
1 min czytania 2018-04-17

Burger King zareagował na list Nathana natychmiast! Wpadł na świetny pomysł i zaczął trenować Flynna, by ten zwąchał najlepszą drogę do restauracji Burger King. Cały proces szkolenia zarejestrowano i stworzona z niego sympatyczne video!

„W Burger King z dumą witamy wszystkich fanów, którzy podzielają pasję do grillowanych Whopperów w naszych restauracjach. Film „Whopper Dog” jest świetnym przykładem na to, jak możemy podnieść świadomość ważnych spraw, a jednocześnie zgromadzić wszystkich, by mogli delektować się ulubionymi hamburgerami z grilla! „powiedział Alasdair Murdoch, prezes Burger King UK.

PS

Temat kampanii tworzonych przez Burger Kinga wraca jak bumerang. Szkoli psy, organizuje eksperymenty społeczne, a jakiś czas temu część swoich dochodów przeznacza na pomoc dzieciom i młodzieży, która potrzebuje protez rąk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Burger King z okazji dnia dobrego Samarytanina stworzył eksperyment społeczny, który doceniał skłonności ludzi do życzliwości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do jednej z sesji zdjęciowych samochodu zatrudnić niewidomego fotografa. Efekt?