TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wygodne musy Tymbarku ratują z opresji

Kochamy owoce, ale one, choć pyszne, bywają kłopotliwe. Jabłka bywają niedyskretne, pomarańcze – opryskliwe, a truskawki czasem dają plamę. Nie to, co wygodny mus... W nowej kampanii Tymbark prezentuje owoce w wygodnej formie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-18

Po ulubione owoce sięgamy w różnych sytuacjach – w podróży, w trakcie nauki, czy podczas wypoczynku na świeżym powietrzu. Niestety często bywają one kłopotliwe dla nas, jak i dla osób wkoło. Przykłady zabawnych sytuacji, w których sięganie po jabłko, pomarańczę lub truskawki może okazać się uciążliwe przedstawia Tymbark w najnowszej kampanii.

Przewagę musów nad zwykłymi owocami prezentują w telewizji trzy spoty. Każdy w zabawny sposób udowadnia, że nawet ulubiona przekąska może niestety wprawić w zakłopotanie. Na szczęście Tymbark ma idealne rozwiązanie dla każdego – musy owocowe. Dzięki owocom w wygodnej formie, najlepsze smaki można mieć ze sobą zawsze i w każdej sytuacji. Tymbark Mus 100% to pyszne zestawienia smakowe i odpowiednia porcja, w sam raz na przerwę w ciągu dnia pełnego wrażeń i obowiązków.

Kampania prowadzona będzie również w działaniach outdoorowych – w postaci citylightów prezentujących musy jako elementy codziennych niezbędników w przestrzeniach miejskich oraz w bankomatach, a także online – za pomocą kreacji digitalowych, w aplikacjach mobilnych oraz we współpracy z influencerami. Nowość Tymbarku wspierana będzie również w przestrzeniach sklepowych.

Tymbark Musy 100% to naturalne źródło błonnika oraz witamin C lub E. Prosty skład daje gwarancję, że nie zawierają żadnych zbędnych substancji – nie mają dodatku cukru, konserwantów ani glutenu. Nowości dostępne są w trzech pysznie owocowych smakach. MANGO z jabłkiem i bananem, POMARAŃCZA z marakują, jabłkiem i bananem oraz TRUSKAWKA z jabłkiem, bananem i marchwią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj