Ambasada BC z kampanią wizerunkową nowego produktu firmy Krüger

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ambasada BC z kampanią wizerunkową nowego produktu firmy Krüger

Teledysk z krową Miss Muuufi i hitem Reni Jusis „Zakręcona” to główny element przygotowanej przez Ambasadę BC kampanii, która ma zwrócić uwagę młodych odbiorców na nowe kakao firmy Krüger.

Firma Krüger od dawna posiada w swoim portfolio rozpuszczalny napój kakaowy o nazwie Mix Fix Cao. W ciągu ostatnich lat rynek się rozwinął jednak na tyle, że obecnie wielu producentów oferuje pozycje o podobnym charakterze. W związku z tym Krüger zdecydował się na wprowadzenie pod koniec 2017 roku nowego produktu w kategorii kakao instant – z cukrem trzcinowym, witaminami i wapniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa marka o nazwie Miss Muuufi została zaprojektowana w Czteryczwarte Brand Design, a komunikację dla niej opracowała Ambasada BC. Dzięki temu, że obie agencje należą do tej samej grupy finansowej, całość projektu można było zrealizować w jednym miejscu.

Celem zaplanowanych na pierwszą połowę 2018 roku działań reklamowych było dotarcie do dzieci i młodzieży, stanowiących główną grupę docelową produktu. Z myślą o najmłodszych i ich przyzwyczajeniach, Ambasada BC zdecydowała się na opracowanie kampanii w pełni internetowej. By przyciągnąć uwagę odbiorców, agencja wykreowała gwiazdę marki – krowę Miss Muuufi, a następnie stworzyła o niej animowany spot w formie teledysku, z hitem Reni Jusis „Zakręcona”.

Świat marki widoczny na opakowaniach agencja przełożyła na spójną wizję i scenariusz wpisujący się w oczekiwania młodego widza. W tym ujęciu nasza brand hero to krowa szalona, roztańczona i rozśpiewana. Dobór muzyki w spocie również nie jest przypadkowy – zależało nam na tym, by utwór zapadał w pamięć, by chciało się go nucić przez cały dzień. Przebój Reni Jusis spełnia te wymogi. Rodzice znajdą w nim hit sprzed lat, dla dzieci zaś będzie on czymś nowym. Na podstawie pierwszych efektów kampanii widzimy, że postać Miss Muuufi przypadła odbiorcom do gustu i mamy nadzieję, że znajdzie to odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży – powiedziała Monika Kozłowska, Brand Manager w firmie Krüger.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Ambasada BC, a za dobór mediów – dom mediowy Master Mind.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij