Weryfikacja reklam Meetrics obejmie wszystkie zasoby reklamowe wideo Facebooka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Weryfikacja reklam Meetrics obejmie wszystkie zasoby reklamowe wideo Facebooka

Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.

Firma Meetrics, będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci, ogłosiła, że do weryfikacji reklam display na Facebooku dołączy również pomiary reklam wideo. Firma będzie weryfikować Viewability reklam zarówno na samym Facebooku, jak i na Instagramie (należącym do Facebooka).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rozwiązanie będzie dostępne zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i dla urządzeń mobilnych. Rozwiązanie do pomiarów Viewability firmy Meetrics dla pomiarów wideo jest zgodne z rekomendacjami amerykańskiej Media Rating Council, zgodnie z którą minimum 50 proc. reklamy wideo musi być widoczne przez co najmniej 2 sekundy.

Dzięki rozszerzeniu współpracy Meetrics z Facebookiem marketerzy otrzymają zweryfikowane dane o skuteczności swoich kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, jak i rozszerzone insighty dotyczące tych działań.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzone przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

- Reklama wideo w internecie to obecnie kluczowy środek komunikacji. Poszerzenie współpracy z Facebookiem o ten obszar pozwoli na nowo i kompleksowo spojrzeć na efektywność kampanii reklamowych w internecie - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów). Z platformy Ad Attention Monitor korzystają zarówno firmy sprzedające jak i kupujące reklamę w sieci. Meetrics współpracuje z reklamodawcami, domami mediowymi i dużymi wydawcami. Klientami Meetrics są m.in. GroupM, OMD, Dentsu Aegis Network, eBay, Yahoo, Procter&Gamble, L’Oréal, General Motors, Spiegel Online czy The Telegraph.

Centralą firmy jest Berlin, posiada ona ponadto oddziały w: Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech, Szwajcarii, Polsce i Szwecji.

Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij