Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Twerkujący rożek, neonowe kolory i dużo pozytywnej energii w nowej kampanii Baskin-Robbins. Uwaga, spoty wciągają!

Twerkujący rożek, neonowe kolory i dużo pozytywnej energii w nowej kampanii Baskin-Robbins. Uwaga, spoty wciągają!
Baskin Robbins to największa na świecie sieć sklepów z lodami. Od 1945 roku marka sprawia, że odwiedzający sklepy ich sieci ludzie czują się jak dzieci, nawet w wieku 40 lat! Najnowsza kampania marki sprawia, że w momencie dostajesz zastrzyk energii niczym z solidnej porcji węglowodanów!
O autorze
0 min czytania 2018-04-19

Spoty są centralną częścią kampanii, ale jej twarzą jest twerkujący rożek i zabawnie tańczący mężczyzna, bo przecież ruch jest jednym ze sposobów wyrażania siebie. Biorąc pod uwagę, że Baskin-Robbins powstał w 1945 roku, to to ultranowoczesne podejście może wydawać się nieco nieoczekiwane, ale marka chce zachęcić do świętowania lodowych przysmaków również młodsze pokolenia!

Zobaczcie zabawne spoty każdego z lodowych przysmaków marki w nowej kampanii:



PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oglądając twerkującego loda od razu przypomniała mi się kampania, w której jednorożec w zaskakujący sposób reklamuje podnóżek pod stopy do toalety:

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak dotrzeć z przekazem marki do młodego pokolenia? Air France stworzyło linie lotnicze specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki i darmowe napoje oraz pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunie z nową linią lotniczą?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się