Twerkujący rożek, neonowe kolory i dużo pozytywnej energii w nowej kampanii Baskin-Robbins. Uwaga, spoty wciągają!

Twerkujący rożek, neonowe kolory i dużo pozytywnej energii w nowej kampanii Baskin-Robbins. Uwaga, spoty wciągają!

Baskin Robbins to największa na świecie sieć sklepów z lodami. Od 1945 roku marka sprawia, że odwiedzający sklepy ich sieci ludzie czują się jak dzieci, nawet w wieku 40 lat! Najnowsza kampania marki sprawia, że w momencie dostajesz zastrzyk energii niczym z solidnej porcji węglowodanów!

Spoty są centralną częścią kampanii, ale jej twarzą jest twerkujący rożek i zabawnie tańczący mężczyzna, bo przecież ruch jest jednym ze sposobów wyrażania siebie. Biorąc pod uwagę, że Baskin-Robbins powstał w 1945 roku, to to ultranowoczesne podejście może wydawać się nieco nieoczekiwane, ale marka chce zachęcić do świętowania lodowych przysmaków również młodsze pokolenia!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zobaczcie zabawne spoty każdego z lodowych przysmaków marki w nowej kampanii:

PS

Oglądając twerkującego loda od razu przypomniała mi się kampania, w której jednorożec w zaskakujący sposób reklamuje podnóżek pod stopy do toalety:

PS2

Jak dotrzeć z przekazem marki do młodego pokolenia? Air France stworzyło linie lotnicze specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki i darmowe napoje oraz pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunie z nową linią lotniczą?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij