TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją

Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją
Dziś przygotowałam dla Was kolejną część cyklu reklam, które mają zmienić nasze spojrzenie. Pod lupę wzięłam spoty, które w zachęcają nas do zastanowienia się nad losem osób w trudnej sytuacji i świętowania różnorodności!
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

#9

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry’ego. Zobaczcie ich historie.

#8

We wszystkich konfliktach zbrojnych najbardziej cierpią dzieci. Teraz, gdy temat uchodźców oraz wojny na Wschodzie jest na językach, UNICEF przygotowało kilka kampanii, które zwracają uwagę na losy najmłodszych.


#7

Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#6

Dwuminutowy film wyprodukowany przez Raw London wystawia zdrowie psychiczne i traumę na pierwszy plan, odzwierciedlając misję charytatywną polegającą na pomocy dzieciom dotkniętym wojną. Jak robot poradziłby sobie z wojną? Zobaczcie tę wzruszającą opowieść o bólu, cierpieniu i utracie poczucia wartości…

#5

Zdjęcie młodej dziewczynki umieszczonej w obozie dla uchodźców rozeszło się w sieci momentalnie. Z pomocą Photoshopa użytkownicy jednego z forów internetowych stworzyli dziewczynce nową rzeczywistość. W ramach akcji powstało 12 zdjęć, w których Zahra odkrywa świat. Grafiki pokazują, że dzięki kreatywności jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy! Zobaczcie! 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4

Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#3

“Ciapaty, menel, kebab – człowiek”. Poznań również stworzył mocną kampanię społeczną, która poruszała problem nietolerancji w polskim społeczeństwie. Aby kampania mogła wystartować, przez długi czas szukano wspólnego mianownika dla każdego człowieka, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 – tyle wynosi temperatura naszego ciała.

#2

W jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?

#1

W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje. Więc akceptujmy siebie i reagujmy na krzywdy innych!