Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją

Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją
Dziś przygotowałam dla Was kolejną część cyklu reklam, które mają zmienić nasze spojrzenie. Pod lupę wzięłam spoty, które w zachęcają nas do zastanowienia się nad losem osób w trudnej sytuacji i świętowania różnorodności!
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

#9

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry’ego. Zobaczcie ich historie.

#8

We wszystkich konfliktach zbrojnych najbardziej cierpią dzieci. Teraz, gdy temat uchodźców oraz wojny na Wschodzie jest na językach, UNICEF przygotowało kilka kampanii, które zwracają uwagę na losy najmłodszych.


#7

Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#6

Dwuminutowy film wyprodukowany przez Raw London wystawia zdrowie psychiczne i traumę na pierwszy plan, odzwierciedlając misję charytatywną polegającą na pomocy dzieciom dotkniętym wojną. Jak robot poradziłby sobie z wojną? Zobaczcie tę wzruszającą opowieść o bólu, cierpieniu i utracie poczucia wartości…

#5

Zdjęcie młodej dziewczynki umieszczonej w obozie dla uchodźców rozeszło się w sieci momentalnie. Z pomocą Photoshopa użytkownicy jednego z forów internetowych stworzyli dziewczynce nową rzeczywistość. W ramach akcji powstało 12 zdjęć, w których Zahra odkrywa świat. Grafiki pokazują, że dzięki kreatywności jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy! Zobaczcie! 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4

Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#3

“Ciapaty, menel, kebab – człowiek”. Poznań również stworzył mocną kampanię społeczną, która poruszała problem nietolerancji w polskim społeczeństwie. Aby kampania mogła wystartować, przez długi czas szukano wspólnego mianownika dla każdego człowieka, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 – tyle wynosi temperatura naszego ciała.

#2

W jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?

#1

W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje. Więc akceptujmy siebie i reagujmy na krzywdy innych!