Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją

Reklama zmienia spojrzenie: uchodźcy i walka z nietolerancją

Dziś przygotowałam dla Was kolejną część cyklu reklam, które mają zmienić nasze spojrzenie. Pod lupę wzięłam spoty, które w zachęcają nas do zastanowienia się nad losem osób w trudnej sytuacji i świętowania różnorodności!

#9

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry'ego. Zobaczcie ich historie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#8

We wszystkich konfliktach zbrojnych najbardziej cierpią dzieci. Teraz, gdy temat uchodźców oraz wojny na Wschodzie jest na językach, UNICEF przygotowało kilka kampanii, które zwracają uwagę na losy najmłodszych.

#7

Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.

#6

Dwuminutowy film wyprodukowany przez Raw London wystawia zdrowie psychiczne i traumę na pierwszy plan, odzwierciedlając misję charytatywną polegającą na pomocy dzieciom dotkniętym wojną. Jak robot poradziłby sobie z wojną? Zobaczcie tę wzruszającą opowieść o bólu, cierpieniu i utracie poczucia wartości…

#5

Zdjęcie młodej dziewczynki umieszczonej w obozie dla uchodźców rozeszło się w sieci momentalnie. Z pomocą Photoshopa użytkownicy jednego z forów internetowych stworzyli dziewczynce nową rzeczywistość. W ramach akcji powstało 12 zdjęć, w których Zahra odkrywa świat. Grafiki pokazują, że dzięki kreatywności jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy! Zobaczcie! 

#4

Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.

#3

“Ciapaty, menel, kebab - człowiek”. Poznań również stworzył mocną kampanię społeczną, która poruszała problem nietolerancji w polskim społeczeństwie. Aby kampania mogła wystartować, przez długi czas szukano wspólnego mianownika dla każdego człowieka, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 - tyle wynosi temperatura naszego ciała.

#2

W jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?

#1

W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje. Więc akceptujmy siebie i reagujmy na krzywdy innych!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij