Alicja Stefaniak awansuje na stanowisko Group Account Director agencji GetHero

Alicja Stefaniak awansuje ze stanowiska Team Lead na stanowisko Group Account Director w agencji GetHero, gdzie opiekuje się 7 osobowym zespołem Account Managerów i Talent Managerów.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Alicja Stefaniak do GetHero dołączyła w listopadzie 2017 r., przechodząc z L’Oreal, gdzie pełniła funkcję Digital Marketing Specialist. Przez te 5 miesięcy zajmowała się budową strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów, jak również rozwijaniem struktur i reorganizacją pracy agencji. Teraz, na stanowisku Group Account Director, pokieruje zespołem Account i Talent Managerów.

Alicja ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. W roku 2017 piastowała stanowisko Digital Marketing Specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc Digital Managerem w Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami digital dla klientów tego domu mediowego.

W latach 2010-2015 Alicja pracowała po stronie domu mediowego MediaCom – m.in. na stanowisku Communications Planner/Digital Specialist – gdzie zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów online i offline, jak i codzienną obsługą wiodących klientów i marek.

Wśród klientów i marek, z którymi miała na przestrzeni lat okazję pracować, znajdują się m.in. Danone, EA Games, Intel, L’Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal czy Żywiec Zdrój.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja, znalazły się m.in. mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-kom, Komputronik, Orange.

Słuchaj podcastu NowyMarketing