TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nagrody w konkursie Innovation 2018 już wręczone!

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018.
O autorze
2 min czytania 2018-04-24

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Wszystko, co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa.
  2. DRAGON ROGUE za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.” w podkategorii Produkt.
  3. PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
  4. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
  5. HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce.

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content.

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design.
  2. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii Content.
  3. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:

  1. AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe.
  2. PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
  3. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne

  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.

Statuetki zaprojektowała Justyna Stoszek z Forest Forever, a Galę poprowadził Max Cegielski.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl

Pełną listę nagrodzonych w konkursie możecie znaleźć tu >

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB
Media: NowyMarketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.
Audytor konkursu: LSW