TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Social Media, Social Business – gdzie zmierzają media społecznościowe?

Według danych firm badawczych obecnie ponad 90% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych. Stały się one nie tylko platformą wymiany opinii i nawiązywania więzi pomiędzy osobami prywatnymi, ale też pomiędzy markami a klientami. Są również jednym z podstawowych źródeł informacji...
O autorze
1 min czytania 2018-04-25

…oraz miejscem, w którym każdy z nas w bardzo prosty sposób może stać się twórcą. Na wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie social media, w połowie maja czeka kolejne merytoryczne wydarzenie – Social Media, Social Business.

Social Media, Social Business to czterodniowy cykl prelekcji, w ramach których eksperci z branży podzielą się najświeższą wiedzą z zakresu mediów społecznościowych. Projekt odbędzie się 14-17 maja w budynku C Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Każdego dnia w godzinach popołudniowych lub wieczornych organizowana jest jedna prelekcja. Zakres tematyczny został dobrany tak, by pokazać jak najszerszy aspekt mediów społecznościowych we współczesnym biznesie: od sposobów komunikacji marek w serwisach społecznościowych, poprzez skuteczne kampanie paid social, po social media z perspektywy twórców najpopularniejszych polskich profili na Facebooku.

W ramach projektu wystąpią: Marcin Gaworski – CEO & Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es, Patryk Chilewicz – redaktor naczelny Vogule Poland oraz Kuba Sagan – Creative Director w K2 Internet. Szczegółowy harmonogram wraz z tematami prelekcji zostanie opublikowany na facebookowym profilu Organizatora – Studenckiego Koła Naukowego Marketingu w SGH: www.facebook.com/sknmarketingu. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Tegoroczna, pierwsza edycja Social Media, Social Business połączona jest z obchodami 25-lecia działalności SKN Marketingu SGH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj