Social Media, Social Business – gdzie zmierzają media społecznościowe?

Według danych firm badawczych obecnie ponad 90% polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych. Stały się one nie tylko platformą wymiany opinii i nawiązywania więzi pomiędzy osobami prywatnymi, ale też pomiędzy markami a klientami. Są również jednym z podstawowych źródeł informacji...
O autorze
1 min czytania 2018-04-25

…oraz miejscem, w którym każdy z nas w bardzo prosty sposób może stać się twórcą. Na wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie social media, w połowie maja czeka kolejne merytoryczne wydarzenie – Social Media, Social Business.

Social Media, Social Business to czterodniowy cykl prelekcji, w ramach których eksperci z branży podzielą się najświeższą wiedzą z zakresu mediów społecznościowych. Projekt odbędzie się 14-17 maja w budynku C Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Każdego dnia w godzinach popołudniowych lub wieczornych organizowana jest jedna prelekcja. Zakres tematyczny został dobrany tak, by pokazać jak najszerszy aspekt mediów społecznościowych we współczesnym biznesie: od sposobów komunikacji marek w serwisach społecznościowych, poprzez skuteczne kampanie paid social, po social media z perspektywy twórców najpopularniejszych polskich profili na Facebooku.

W ramach projektu wystąpią: Marcin Gaworski – CEO & Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es, Patryk Chilewicz – redaktor naczelny Vogule Poland oraz Kuba Sagan – Creative Director w K2 Internet. Szczegółowy harmonogram wraz z tematami prelekcji zostanie opublikowany na facebookowym profilu Organizatora – Studenckiego Koła Naukowego Marketingu w SGH: www.facebook.com/sknmarketingu. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Tegoroczna, pierwsza edycja Social Media, Social Business połączona jest z obchodami 25-lecia działalności SKN Marketingu SGH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj