Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bruksela chce podnieść morale i zachęcić do przyjazdu turystów. Miasto postawiło na holograficzne statuetki 500 mieszkańców, które są żywymi posągami

Bruksela chce podnieść morale i zachęcić do przyjazdu turystów. Miasto postawiło na holograficzne statuetki 500 mieszkańców, które są żywymi posągami
Bruksela jest europejską stolicą, która przede wszystkim przyciąga podróżujących służbowo. Z turystycznego punktu widzenia cierpi jednak na niedostatek w porównaniu z Paryżem czy Londynem, szczególnie po zamachu terrorystycznym z 2016 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-04-26

Aby walczyć z tym zjawiskiem, brukselski przewoźnik Thalys stworzył kampanię, która na piedestale stawia ludzi.

Przewoźnik we współpracy z agencją kreatywną zdigitalizował, przy pomocy skanera holograficznego 3D, ponad 500 ludzi, którzy stali się 5 metrowymi wirtualnymi statuetkami i jednocześnie zabytkami. Takie podejście miało zwrócić uwagę na przyjazny, otwarty klimat mieszkańców miasta.

Posągi są istotnymi nośnikami zewnętrznymi. Ich fizyczna obecność w przestrzeni publicznej daje siłę pewnym ideom, które wzmacniają tradycyjną reklamę – powiedział dyrektor kreatywny Rosapark Jean-Francois Sacco.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku, chcąc zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do odwiedzenia kraju. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili. Idea tego wynalazku jest prosta – prawdziwa tequila została zmieniona w gaz, aby w odpowiednich okolicznościach skraplać się do szklanki.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno na szczycie londyńskiej stacji głównej ITV zainstalowano naturalnej wielkości rzeźby 84 mężczyzn. Akcja ma przyczynić się do poprawy usług w zakresie zapobiegania samobójstwom i pomocy w okresie żałoby po stracie najbliższych. Dlaczego akurat męskie sylwetki?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badania pokazują, że największy współczynnik samobójstw zaobserwowano wśród mężczyzn poniżej 45 roku życia. Co dwie godziny mężczyzna w tym wieku odbiera sobie życie, co powoduje około 84 zgonów na tydzień.