Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Platforma społecznościowa dla klientów biznesowych Danone

Serwis Emilka dla firmy Danone, lidera produktów mlecznych w Polsce, został rozbudowany o portal społecznościowy Emilkowo. Budową projektu funkcjonalnego oraz całej struktury serwisu zajęła się agencja OS3.
O autorze
0 min czytania 2013-07-01

Emilkowo (emilka.danone.pl) zadedykowany jest grupie dostawców mleka, rozproszonych po kraju, a jednocześnie pozostających w bliskich i stałych kontaktach z Danone. Do tej pory serwis umożliwiał głównie obserwowanie oraz analizę wyników finansowych i jakościowych dostarczanego surowca. Nowo powstała platforma rozszerza funkcjonalności o możliwość dzielenia się wiedzą, wymianę doświadczeń i tworzenie grup dyskusyjnych według określonych tematów. Posiada wszystkie właściwości standardowych portali społecznościowych, zachowując podstawowe funkcje sekcji: profili, wiadomości, wydarzeń, albumów zdjęć, zakładania nowych wątków czy kształtowania grup. Emilkowo jest innowacyjnym projektem, stanowiącym odpowiedź na codziennie pytania i często niestandardowe potrzeby rolników produkujących mleko dla Danone.

Rozbudowa strony www.danone.pl to kolejna realizacja agencji OS3 dla Danone w ramach ponad dwuletniej współpracy.