„Firma Dobrze Widziana 2018” dla Cityboard Media

Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To już 4 wyróżnienie za zaangażowanie społeczne, które przyznał firmie Business Centre Club.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

W tym roku nagrody rozdane po raz 9. BCC nagradza te firmy, które dbają o dobre relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu. – Wiemy jak ważne jest pomaganie innym. Cieszymy się, kiedy możemy wspierać np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, Fundację Alivia, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Idea przekazywania 1% podatku na rzecz potrzebujących jest nam bliska i zawsze chętnie wspieramy organizacje, które robią coś dobrego dla innych – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Firma od wielu lat przekazuje też książki i sprzęt elektroniczny fundacjom, które zajmują się pomaganiem dzieciom.


Wiktor Balcer odebrał w imieniu Cityboard Media nagrodę z rąk prezesa BCC Marka Goliszewskiego.

Firmę nagrodzono także za działania na rzecz ochrony środowiska. Cityboard Media od wielu lat instaluje na wybranych nośnikach panele fotowoltaiczne, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam. Firma, jako jedyna na rynku, oferuje ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi oraz daje możliwość realizacji kampanii rotacyjnych (zdjęcia plakatu z jednego nośnika i przewieszeniu na inny). Sam ekoplakat został w 2016 i 2017 roku nagrodzony Medalem Europejskim.

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 26 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie. Podobne wyróżnienie firma otrzymała w latach 2015, 2016 i 2017. Więcej na www.cityboard.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing