Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży

Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży

W 2016 roku marka Whirlpool przeprowadziła badania, które wykazały, że wiele dzieci rezygnuje z zajęć w szkole z powodu braku czystych ubrań. Marka szybko zareagowała i wymyśliła sposób, jak zmniejszyć ten odsetek. W tym roku marka postanowiła inaczej dotrzeć do rodziców i ich dzieci.

Wraz ze zbliżającym się w Stanach ukończeniem szkół średnich marka celebruje i gratuluje niestrudzonym wysiłkiem rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy. Spot przedstawia sceny ze żmudnej podróży dorastania dzieci, w którą bardzo symbolicznie wplątane są produkty Whirlpool. Zobaczcie to wzruszające wideo!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Akcja, o której wcześniej wspomniałam miała pomóc w rozwiązaniu problemu związanego z brudnymi ubraniami. Producent dostarczył w ramach specjalnego programu Care Counts School Laundry komplet pralek i suszarek do 17 szkół w stanach Missouri i Kalifornii.

PS2

P&G na koncie ma kilka podobnych kampanii, w tym spoty z serii Thank You, Mom. W reklamach marka nawiązuje do niebezpiecznych momentów w życiu młodych olimpijczyków, do rzeczy, które nas ograniczają, a także do matczynej miłości, która jest lekiem na, prawie, każde zło.

PS3

Bycie mamą to najtrudniejszy zawód świata. O trudnościach związanych z macierzyństwem opowiadają dwie świetne, choć zupełnie odmienne od siebie reklamy Card Store oraz Fiata. Obie obowiązkowo do obejrzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij