IKEA po raz kolejny zaskakuje. W jednej z gazet marka zamieściła najbardziej usypiającą reklamę w historii

IKEA po raz kolejny zaskakuje. W jednej z gazet marka zamieściła najbardziej usypiającą reklamę w historii
IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Po raz kolejny szwedzki brand stawia w swojej komunikacji na odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

Do projektu najdelikatniejszej reklamy marki, IKEA zaprosiła agencje z Dubaju, by ta zakupiła miejsce na tylnej okładce magazynu „Good”, na której wydrukowano „najbardziej usypiającą reklamą w historii”. W jak sposób?

Rozkładając poszczególne elementy z gazety, możesz stworzyć przyjaciela bezsennych nocy. Pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest aromat, który wydziela urządzenie. Reklama jest drukowana lawendowym tuszem, ponieważ zapach ten jest znany z rozluźnienia mięśni, spowalniania bicia serca i poprawy jakości snu. Jednak najdziwniejszy jest fakt, że podłączając całość do USB, możesz dostać wiele więcej…

PS

To nie pierwszy raz, kiedy marka wykorzystuję gazety jako nośnik kreatywnych reklam. W pewnej gazecie brand wykupił miejsce i zachęcał Panie do siusiania na nie. Dlaczego? Jeśli kobieta była w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawniało specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Spokojny sen to dla wielu z nas najważniejszy punkt dnia. IKEA doskonale zdaje sobie z tego sprawę i już nie raz poruszała w swoich akcjach kwestię snu. Marka stworzyła muzyczne doświadczenie dla sceptycznych Szwajcarów, którzy nie byli przekonani do łóżkowych rozwiązań brandu. Do tego doświadczenia zaproszono niemiecko-brytyjskiego kompozytora Maxa Richtera, który jest autorem muzyki klasycznej łączonej z dźwiękami ambientowymi. Dzięki takiemu mixowi twórca mógł zabrać uczestników akcji w emocjonalną podróż po śnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się