Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Energetyczny BLACK JET BUS na fali festiwalowych wrażeń!

Miłośnicy letnich festiwali muzycznych już niebawem poczują zastrzyk energetycznej mocy w stylu Mike'a Tysona. W Polskę wyrusza BLACK JET BUS – czarny bus, wypełniony po dach solidną dawką pozytywnej energii, doda sił i mocy fanom dobrej muzyki i zabawy w Trójmieście, Kołobrzegu i Krakowie.
O autorze
1 min czytania 2013-07-02

BLACK JET BUS – GET ON BOARD! to nowy, wakacyjny projekt marki napojów energetycznych BLACK Energy, którego nie może zabraknąć w nadmorskich kurortach i na największych, słynnych festiwalowych szlakach – Heineken Open’er Festival, Sunrise Festival i Coke Live Music Festival.

3 festiwale, setki tysięcy puszek BLACK i prawie 200 tysięcy fanów – właśnie tak zapowiada się energetyczne lato z marką BLACK! Podczas letniej muzycznej uczty BLACK będzie wszędzie tam, gdzie będą młodzi ludzie i świetna zabawa. Już w tym tygodniu BLACK JET BUS zawita w Gdyni. Jedyny w swoim rodzaju czarny autobus z podobizną Mike’a Tysona za kilka dni pojawi się na w Trójmieście – w Sopocie i Gdyni – towarzysząc fanom podczas Heineken Open’er Festival. Wszędzie tam, gdzie zaparkuje, stewardessy BLACK JET będą rozdawały dawkę energii zamkniętą w czarnych, charakterystycznych puszkach BLACK. Co więcej, każdy BLACKfan będzie miał szansę zostać uwiecznionym w polaroidowym kadrze w stylu vintage.

To jednak tylko pierwszy stopień wtajemniczenia!

Kolejnym krokiem będzie odnalezienie swojej foty na fanpage’u BLACK Energy Drink i otagowanie się. Każdy, kto tego dokona, będzie miał szansę wygrania koszulek BLACK z limitowanej edycji BLACK JET. Jeśli jednak to za mało – wszystkich, którzy po całym dniu vibe’u muzyki, będą chcieli płynąć dalej, stewardessy zaproszą na wyjątkowy parkiet BLACK JET BUS i zabiorą w dowolne miejsce, gdzie będzie trwała impreza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy już w europejskich przestworzach, teraz czas na polskie miasta festiwalowe. Niemal przez całe wakacje nasz BLACK JET BUS będzie podróżował po letnich kurortach, nie zapominając o tętniących życiem i pozytywną energią festiwalach muzycznych. Zaczynamy od Trójmiasta, a później przez Kołobrzeg pojedziemy do Krakowa. Będziemy tam, gdzie bawi się cała Polska – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

BLACK JET BUS pojawi się pierwszy raz już 5 lipca w Sopocie i będzie dzielić się pozytywną energią w Trójmieście przez cały weekend. Trzy tygodnie później (26-28 lipca) BLACK JET BUS zawita w Kołobrzegu na Sunrise Festival, a w drugiej połowie wakacji pojedzie na południe Polski, by energetycznie wesprzeć Coke Live Music Festival w Krakowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

BLACK JET BUS to kolejny element ogólnopolskiej kampanii “BLACK JET – The Sky’s The Limit”. 23 czerwca w przestworza wzbił się BLACK JET – obrandowany marką BLACK Embraer 175, należący do Polskich Linii Lotniczych LOT. Już niebawem konsumenci BLACK będą mogli wziąć udział w unikatowym konkursie, w którym nagrodą będzie lot na egzotyczną wyspę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się