Za obsługę wydarzenia z ramienia agencji odpowiada zespół kierowany przez Monikę Łuczkowską: Bartosz Wiśniewski, Patryk Wojcieszek oraz Ewelina Saja.
Na całym świecie pod znakiem charakterystycznej gitary funkcjonują aż 182 restauracje, 24 hotele i 11 kasyn. Wrocławski lokal o powierzchni blisko 700 m kw. zajmuje dwie kondygnacje zabytkowej kamienicy pod adresem Rynek 25 – siedziby dawnej Mody Polskiej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Umiejscowienie Hard Rock Cafe w tej lokalizacji wymagało przemyślanych działań w trakcie prac remontowych – akceptację miejskiego architekta uzyskały jedynie te rozwiązania, które nie ingerowały w unikalną architekturę budynku. Dziś przestrzeń dawnego domu handlowego łączy w sobie restaurację, sklep z rockowymi gadżetami i scenę muzyczną.
W lokalu nie zabrakło także kolekcji pamiątek muzycznych związanych zarówno z największymi gwiazdami popkultury, jak i z polskimi artystami. Obok gitary Carlosa Santany, mikrofonu Elvisa Presleya czy telewizora Johna Lennona, znalazły się pamiątki z Gitarowego Rekordu Guinnessa przekazane przez Leszka Cichońskiego, silnie związanego z życiem kulturalnym Wrocławia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing