"Muzeum? Żebyś wiedział?" - zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili Internauci.

Od wtorku muzeum wrzuca do sieci klipy, które są częścią kampanii "Muzeum? Żebyś wiedział!". Można je zobaczyć m.in. na profilu na Facebooku, czy na YouTubie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Humorystyczne spoty zyskują z dnia na dzień coraz więcej fanów. Najbardziej spodobała się reklama z ojcem i synem, którzy porozumiewają się przy krzyżówce.

Czy można zakochać się w muzeum? Czyli o Monecie, historii garłacza i fortuny babci! Zobaczcie sami!

[Aktualizacja 16.08.2018]

Kampania "Muzeum? Żebyś wiedział!" znalazła się wśród zwycięzców tegorocznego Cannes Corporate Media & TV Awards:


[Aktualizacja 29.09]

27 września poznaliśmy laureatów konkursu Cannes Corporate Media & TV Awards. Muzeum Narodowe w Poznaniu otrzymało Srebrnego Delfina za kampanię reklamową "Muzeum? Żebyś wiedział!". 

To nie jedyne nagrody dla Polaków. Złotego Delfina otrzymał EdukatorFILM Agata Pacek-Bieniek za spot “Film literature. Jan Kochanowski "Lament VIII" w reżyserii Damiana Bieńka, Paulina Majda za dokument Hello Earth zrealizowany dla Centrum Nauki Kopernik i wideo “Data Center Attack: The Game” zrealizowane przez Black Rabbit dla Trend Micro w reżyserii Wojtka Jeżowskiego.

Srebrnego Delfina zdobył Maciej Żurawski za spot Crusar o aktywnych seniorach i Martyna Wojciechowska i TVN za relację z Mongolii.

PS

To nie pierwsza polska kampania muzeum przyjęta tak pozytywnie. Muzeum Narodowe w Warszawie zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.

PS2

W amsterdamskim Rijksmuseum w ramach kampanii promującej sokowirówki Philips podkreślał, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają owoce i warzywa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij