TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

oS3 dla POLREGIO

Agencja oS3 rozpoczęła współpracę i obsługuje kampanię reklamową marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).
O autorze
2 min czytania 2018-05-11

Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „Zmysł podróżowania”, a jej celem jest promocja weekendowej oferty POLREGIO, dzięki której podróżujący mogą za nieduże pieniądze odkrywać wyjątkowe miejsca w Polsce. W kampanii wykorzystane zostały komunikaty podkreślające walory podróżowania pociągami POLRGIO, dzięki którym mamy możliwość odkrywania Polski wszystkimi zmysłami i każdą podróż możemy przeżywać na 100%!

Działania reklamowe podzielone zostały na dwa etapy. Pierwszy dotyczył majówkowej oferty POLREGIO i promował nielimitowane przejazdy pociągami POLREGIO w ramach jednego biletu przez 10 dni. Drugi, który właśnie się rozpoczął, dotyczy weekendowych wyjazdów od godziny 18.00 w piątek do 6.00 w poniedziałek. Posiadacze biletu (bilet turystyczny i mini bilet turystyczny) mogą podróżować na jego podstawie po całej Polsce, a także na wybranych odcinkach linii kolejowych w Czechach i Niemczech.

Zaproponowana przez agencję oS3 strategia, wykorzystująca różne kanały i formy komunikacji była najbardziej trafna i oddająca ideę, jaka przyświecała nam przy tworzeniu Oferty Weekendowej POLREGIO – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Marketingu i Promocji z firmy Przewozy Regionalne właściciela marki POLREGIO. – Wierzymy, że zaproponowane działania wraz z atrakcyjną ofertą przyciągną uwagę osób planujących podróże w wyjątkowe miejsca w Polsce, które pomogą im odkrywać nasz kraj wszystkimi zmysłami.

Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań oraz idei kreatywnej, które pozwolą się wyróżnić na tle podobnych ofert na rynku, a także sprawią, że odbiorcy zapamiętają markę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekty współpracy, w postaci szeroko zakrojonych działań reklamowych, widoczne są w internecie, szczególnie w komunikacji realizowanej za pomocą social media (Instagram, Facebook, w tym konkurs tematyczny na profilu marki), kanału YouTube czy materiałów sponsorowanych w serwisie Onet. Działania reklamowe obejmują również współpracę z influencerami, m.in. z Globstory (@globstory) oraz dedykowany blog na stronie POLREGIO. Na blogu zamieszczane są artykuły promujące najciekawsze miejsca w Polsce, do których można dojechać pociągami POLREGIO, ukazywane z perspektywy odkrywania ich różnymi zmysłami. Autorami publikowanych na blogu treści jest zarówno redakcja, jak i współpracujący z marką influencerzy, a także podróżni. W bliskiej przyszłości na blogu planowany jest również atrakcyjny konkurs dla wszystkich podróżujących pociągami marki POLREGIO, do wygrania w którym będą m.in. aparaty Instax czy vouchery na przejazdy pociągami POLREGIO.

Kampania potrwa do 22 czerwca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Naszym celem było przede wszystkim wyróżnienie się na tle typowych i powtarzalnych metod komunikacji, stosowanych przez konkurencję i skuteczne dotarcie do grupy docelowej – podkreśla Maciej Hilt, Business Development Director w agencji oS3.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się