oS3 dla POLREGIO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
oS3 dla POLREGIO

Agencja oS3 rozpoczęła współpracę i obsługuje kampanię reklamową marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).

Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „Zmysł podróżowania”, a jej celem jest promocja weekendowej oferty POLREGIO, dzięki której podróżujący mogą za nieduże pieniądze odkrywać wyjątkowe miejsca w Polsce. W kampanii wykorzystane zostały komunikaty podkreślające walory podróżowania pociągami POLRGIO, dzięki którym mamy możliwość odkrywania Polski wszystkimi zmysłami i każdą podróż możemy przeżywać na 100%!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania reklamowe podzielone zostały na dwa etapy. Pierwszy dotyczył majówkowej oferty POLREGIO i promował nielimitowane przejazdy pociągami POLREGIO w ramach jednego biletu przez 10 dni. Drugi, który właśnie się rozpoczął, dotyczy weekendowych wyjazdów od godziny 18.00 w piątek do 6.00 w poniedziałek. Posiadacze biletu (bilet turystyczny i mini bilet turystyczny) mogą podróżować na jego podstawie po całej Polsce, a także na wybranych odcinkach linii kolejowych w Czechach i Niemczech.

- Zaproponowana przez agencję oS3 strategia, wykorzystująca różne kanały i formy komunikacji była najbardziej trafna i oddająca ideę, jaka przyświecała nam przy tworzeniu Oferty Weekendowej POLREGIO – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Marketingu i Promocji z firmy Przewozy Regionalne właściciela marki POLREGIO. – Wierzymy, że zaproponowane działania wraz z atrakcyjną ofertą przyciągną uwagę osób planujących podróże w wyjątkowe miejsca w Polsce, które pomogą im odkrywać nasz kraj wszystkimi zmysłami.

Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań oraz idei kreatywnej, które pozwolą się wyróżnić na tle podobnych ofert na rynku, a także sprawią, że odbiorcy zapamiętają markę.

Efekty współpracy, w postaci szeroko zakrojonych działań reklamowych, widoczne są w internecie, szczególnie w komunikacji realizowanej za pomocą social media (Instagram, Facebook, w tym konkurs tematyczny na profilu marki), kanału YouTube czy materiałów sponsorowanych w serwisie Onet. Działania reklamowe obejmują również współpracę z influencerami, m.in. z Globstory (@globstory) oraz dedykowany blog na stronie POLREGIO. Na blogu zamieszczane są artykuły promujące najciekawsze miejsca w Polsce, do których można dojechać pociągami POLREGIO, ukazywane z perspektywy odkrywania ich różnymi zmysłami. Autorami publikowanych na blogu treści jest zarówno redakcja, jak i współpracujący z marką influencerzy, a także podróżni. W bliskiej przyszłości na blogu planowany jest również atrakcyjny konkurs dla wszystkich podróżujących pociągami marki POLREGIO, do wygrania w którym będą m.in. aparaty Instax czy vouchery na przejazdy pociągami POLREGIO.

Kampania potrwa do 22 czerwca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

- Naszym celem było przede wszystkim wyróżnienie się na tle typowych i powtarzalnych metod komunikacji, stosowanych przez konkurencję i skuteczne dotarcie do grupy docelowej – podkreśla Maciej Hilt, Business Development Director w agencji oS3.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij