Ruszyła kilkumiesięczna współpraca Coca-Cola i serwisu PizzaPortal.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kilkumiesięczna współpraca Coca-Cola i serwisu PizzaPortal.pl

Ruszyła kooperacja marki Coca-Cola z platformą do zamawiania jedzenia on-line PizzaPortal.pl. Współpraca obu partnerów ma charakter długofalowy - różnorodne działania promocyjne potrwają do końca 2018 roku.

W ramach aktualnej odsłony w każdy czwartek konsumenci za promocyjne danie z wybranym napojem z portfolio Coca-Cola zapłacą 20% taniej w serwisie PizzaPortal.pl. Akcja została wsparta kampanią obejmującą telewizję, radio oraz internet, w tym kanały social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kilkumiesięczne działania pod hasłem „Coca-Cola Day” będą składać się z poszczególnych edycji promocyjnych. W aktualnej, inaugurującej współpracę odsłonie, trwającej od 10 maja do końca czerwca, w każdy czwartek użytkownicy PizzaPortal.pl mogą zamawiać promocyjne zestawy z napojami Coca-Cola 20% taniej. Oferta obowiązuje w wybranych restauracjach, dostępnych na portalu. Szczegóły dostępne są na dedykowanej zakładce PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl już teraz dostarcza klientom wyjątkową ofertę każdego dnia, a rozpoczynająca się długofalowa współpraca z marką Coca-Cola jest potwierdzeniem silnej pozycji naszej platformy, skupiającej najlepsze restauracje w całej Polsce. Partnerstwo z Coca-Cola z jednej strony będzie zachętą do zamawiania jedzenia wraz z napojem, a jednocześnie czwartek stanie się kolejnym dniem na PizzaPortal.pl, kiedy klienci będą mogli skorzystać z oferty specjalnej – mówi Bartosz Sala, Prezes PizzaPortal.pl.

Współpraca Coca-Cola z platformą PizzaPortal.pl jest integralną składową kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola", która od lat zaprasza do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!). Marka zachęca tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem. Poza działaniami promocyjnymi za pośrednictwem PizzaPortal.pl marka Coca-Cola m.in. rozpoczęła partnerstwo strategiczne ze stacją POLSAT TV, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Nawiązana współpraca z serwisem PizzaPortal.pl wpisuje się w nadrzędny cel Coca-Cola: stałe, konsekwentne wzmacnianie rozpoznawalności marki jako towarzyszki codziennego życia, a więc również wspólnych posiłków. Doceniamy dynamicznie rosnącą popularność serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Wierzymy mocno w siłę potencjału kooperacyjnego i atrakcyjność opracowanej oferty, której hasłem przewodnim jest konsumenckie wezwanie "Spraw, by czwartek smakował wyjątkowo" - przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij