Visa szykuje powrót Zlatana Ibrahimovicia na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 w Rosji

Visa Inc. (NYSE:V) – oficjalny partner FIFA w zakresie usług płatniczych – ogłosiła, że piłkarz Zlatan Ibrahimović, twarz globalnej kampanii marketingowej związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018, powraca do gry razem z Visa dołączając do kibiców w Rosji.
O autorze
2 min czytania 2018-05-11

„Zapowiadałem, że będę na Mistrzostwach Świata FIFA 2018 w Rosji – teraz Visa pomaga mi i kibicom na całym świecie włączyć się do akcji” – powiedział Zlatan Ibrahimović, gwiazda sportu i legenda Mistrzostw Świata FIFA. „Visa to innowacje, a Zlatan to innowator. Razem pomagamy kibicom nie przegapić ani chwili z tych Mistrzostw Świata FIFA”.

Czy to w drodze na mecz, czy podczas oglądania go w domu, szybkie i łatwe płatności Visa pozwolą kibicom uchwycić każdy moment Mistrzostw Świata FIFA. W samej Rosji kibice spędzą mniej czasu w kolejkach, a więcej na śledzeniu boiskowych wydarzeń dzięki ponad 3,5 tys. terminali płatniczych w punktach sprzedaży oraz 1 tys. mobilnych przedstawicieli wyposażonych w innowacyjne rozwiązania płatnicze, m.in. umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych. Z kolei fani w domach będą mogli emocjonować się otoczką meczową widzianą oczami Zlatana, mającego dzięki Visa dostęp za kulisy mundialu.

Zlatan i influencerzy kontra FOMO na Mistrzostwach Świata FIFA

Kampania Visa zatytułowana „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” udokumentuje powrót Zlatana na Mistrzostwa Świata FIFA, a jego działania uwidocznią wygodę, jaką zapewniają płatności zbliżeniowe. W trakcie Mistrzostw Świata FIFA, Visa i Zlatan pomogą kibicom pokonać strach przed przegapieniem czegoś ważnego (z ang. FOMO*), pozwalając im zajrzeć za kulisy tego największego wydarzenia sportowego na świecie. Wyłącznie dzięki Visa będą mieli wstęp na środek boiska i na rozgrzewki piłkarzy przed meczami.

W zapewnieniu tego, żeby żaden kibic nie przegapił niczego ważnego, pomogą Zlatanowi najpopularniejsi influencerzy na świecie. Visa po raz pierwszy łączy siły z pięcioma takimi postaciami ze świata piłki nożnej, stylu życia i mody z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Będą oni integralną częścią globalnej kampanii marketingowej Visa. Pojawią się w stworzonych w ramach kampanii filmikach, pokazując milionom swoich fanów, że dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym Visa i ekskluzywnemu dostępowi do turnieju, kibice mogą być na bieżąco przez cały czas.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Visa pragnie dostarczać fanom jeszcze więcej emocji na obiektach sportowych na całym świecie i Mistrzostwa Świata FIFA nie są tu wyjątkiem” – powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer, Visa Inc. „Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu”.

Nakręcona przez nagradzanych reżyserów z grupy Traktor kreatywna kampania Visa towarzyszy Zlatanowi w powrocie na Mistrzostwa Świata FIFA. Przygotowana globalnie i sfilmowana w Wielkiej Brytanii, łączy ponad 20 spotów i filmików społecznościowych. Kampania będzie obecna w telewizji, kanałach cyfrowych, materiałach wideo, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bez gotówki od pierwszego gwizdka aż po mecz finałowy

Visa jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych na wszystkich stadionach, gdzie akceptowane są płatności bezgotówkowe w trakcie Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Na terenie obiektów kibice mogą płacić zbliżeniowymi kartami debetowymi i kredytowymi Visa, a także korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych. Visa daje również kibicom w Rosji możliwość nabycia innowacyjnych produktów pozwalających na szybkie i łatwe dokonywanie płatności bezgotówkowych:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • 6,5 tys. obrączek płatniczych;
  • 30 tys. opasek płatniczych;
  • pamiątkowe, zbliżeniowe karty przedpłacone Visa.