Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dieta paleo, keto, witarianizm, wegetarianizm. Jeśli Ty też gubisz się w dżungli trendów żywieniowych to reklama dla Ciebie!

Dieta paleo, keto, witarianizm, wegetarianizm. Jeśli Ty też gubisz się w dżungli trendów żywieniowych to reklama dla Ciebie!
Jeśli Ty też nie nadążasz za najnowszymi wegańskimi, paleo, bezglutenowymi, surowymi, bezlaktozy, rezygnującymi z cukrów, trendami w żywności, które wydają się nie mieć końca, to Danone stworzył eksperyment specjalnie dla Ciebie!
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

W Kopenhadze powstał specjalny restauracyjny pop-up o nazwie „Konfusion Kitchen”, który żartuje z niedorzeczności współczesnych trendów kulinarnych. Niczego nie podejrzewający goście – którzy nie wiedzą, że są częścią eksperymentu – dostają ciągle nowe posiłki, których nie są w stanie spróbować. Strusie jaja gotowane w podczerwieni, żywa złota rybka, kombucha w komplecie zw sfermentowanymi grzyby to tylko kilka trendów. Który jest waszym ulubionym?

PS

Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.

PS2

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. Do akcji zaangażowało dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin, druga zaś dostawała mnóstwo komplementów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing