TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krupińska, Szczawińska i Malinowska w kampanii marki Natura Siberica

#OddajęSięNaturze to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Akcja obejmuje działania media relations, digitalowe oraz w mediach społecznościowych, a także współpracę z popularnymi influencerkami.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

W akcję zaangażowano gwiazdy: Paulinę Krupińską, Kamilę Szczawińską i Karolinę Malinowską. Kampanię #OddajęSięNaturze współtworzą Ewa Wójcikowska z 7PR, agencja Triple PR oraz i Fine Art Media.

Natura Siberica to marka kosmetyków organicznych produkowanych w Unii Europejskiej z naturalnych składników roślinnych pochodzących z Syberii. Kampania skierowana jest głównie do kobiet, które podejmują decyzje zakupowe zarówno dla siebie, jak i swojej rodziny. Podkreślana jest świadomość wyborów i fakt, jak ważne są produkty, których używamy do codziennej pielęgnacji. To, co najlepsze jest naturalne, stąd tytuł kampanii – #OddajęSięNaturze.

Kampanię rozpoczęła akcja teaserowa, podczas której Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną tajemniczym hashtagiem #OddajeSieNaturze. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek. Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji powstał dedykowany landing page oraz profile w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Kampania potrwa do końca czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję i koordynację kampanii dla marki Natura Siberica odpowiada Ewa Wójcikowska z 7PR. Działaniami media relations oraz współpracą z blogerami zajmuje się agencja Triple PR. Agencja mediowa Fine Art Media realizuje działania digital.

Akcja promuje trzy linie kosmetyczne: Alladale, Sareemaa i Faroe, które łączą trzy, niezwykle istotne kwestie: wszystkie zawierają aż 98,09% składników naturalnych, ich jakość została potwierdzona przez certyfikat Natural&Organic German BDIH COSMOS, są w pełni wegańskie czego dowodem jest Certyfikat Vegan Society. Wszystkie linie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Ekologiczny”, „naturalny”, „bio”, „organiczny” – to określenia często spotykane na opakowaniach kosmetyków. Brak odpowiednich regulacji sprawia jednak, że niektórzy producenci używają ich bezpodstawnie. Marka Natura Siberica buduje świadomość wśród kobiet. Kupuj mądrze, czytaj etykiety – oddaj się naturze i ciesz się zdrowiem i urodą – Anna Luks Marketing Manager firmy Eurus, głównego dystrybutora marki Natura Siberica

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się