Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot pojawi się na kanałach telewizyjnych należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach VOD: Ipla i TVN Player.
„Przed nami mistrzostwa świata w piłce nożnej z udziałem kierowanej przez Adama Nawałkę drużyny narodowej. Jego imię będzie w najbliższych tygodniach na ustach wszystkich, dlatego nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora marki w tym okresie. W końcu Adam Nawałka z taką paczką polecający Berlinki to przekaz mówiący sam za siebie” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w agencji Publicis.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Realizowana wcześniej przez Animex koncepcja promocji pomogła nam wyobrazić sobie Adama Nawałkę w reklamie tego produktu. Elegancki i szarmancki gentleman doskonale pasuje do właśnie takiej formuły komunikowania Berlinek.” – powiedział Damian Raciniewski, Prezes Zarządu BSS Group.
Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VOD i w Internecie jest wzmacnianie wizerunku marki i zachęcanie do sięgania po smaczne parówki.
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 12 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie” oraz 6 billboardów sponsorskich, które były emitowane w ramach 2. edycji programu Must Be the Music oraz w programach Twoja twarz brzmi znajomo i Mali Giganci.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing