Adam Nawałka promuje Berlinki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adam Nawałka promuje Berlinki

Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, występuje w kolejnej odsłonie kampanii Berlinek, w której znani „Mężczyźni wolą Berlinki”.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot pojawi się na kanałach telewizyjnych należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach VOD: Ipla i TVN Player.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Przed nami mistrzostwa świata w piłce nożnej z udziałem kierowanej przez Adama Nawałkę drużyny narodowej. Jego imię będzie w najbliższych tygodniach na ustach wszystkich, dlatego nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora marki w tym okresie. W końcu Adam Nawałka z taką paczką polecający Berlinki to przekaz mówiący sam za siebie” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w agencji Publicis.

"Realizowana wcześniej przez Animex koncepcja promocji pomogła nam wyobrazić sobie Adama Nawałkę w reklamie tego produktu. Elegancki i szarmancki gentleman doskonale pasuje do właśnie takiej formuły komunikowania Berlinek.” - powiedział Damian Raciniewski, Prezes Zarządu BSS Group.

Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VOD i w Internecie jest wzmacnianie wizerunku marki i zachęcanie do sięgania po smaczne parówki.

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 12 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie” oraz 6 billboardów sponsorskich, które były emitowane w ramach 2. edycji programu Must Be the Music oraz w programach Twoja twarz brzmi znajomo i Mali Giganci.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij