Ponad 14 tys. osób na Algida Street Art

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ponad 14 tys. osób na Algida Street Art

W miniony weekend na skrzyżowaniu ulicy Chmielnej i Pasażu Wiecha w centrum Warszawy artysta graffiti przygotował na oczach publiczności niezwykły obraz w technologii 3D. Akcja została zorganizowana pod hasłem „Radość jest prosta”.

Przez trzy dni trwania eventu warszawianie mogli nie tylko poczuć się jak podczas wakacyjnego surfingu, ale także spróbować lodów Big Milk i Big Milk Nugat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wakacyjny obraz przedstawiający nowego bohatera kampanii Big Milk – Kraba surfującego po wzburzonych falach został przygotowany w nowatorskiej technologii 3D. Warszawianie chętnie wzięli udział w zabawie i z radością pozowali na tle trójwymiarowego dzieła.

Podczas weekendowej akcji rozdano ponad 14 000 lodów Big Milk i Big Milk Nugat.

Radość jest prosta!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij