Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wytrawny pojedynek Basi Stareckiej i Piotra Bruś-Klepackiego w grillowej kampanii Faktorii Win

Dziennikarka kulinarna Basia Nakarmiona Starecka i szef kuchni Piotr Bruś-Klepacki, w kampanii Wytrawny pojedynek Faktorii Win przekonują, że niezależnie od przepisu każda potrawa może być idealna, jeśli zostanie podkreślona odpowiednim winem.
O autorze
2 min czytania 2018-05-16

Spot promujący kampanię utrzymany jest w estetyce westernowego pojedynku, w którym mierzą się dwa kulinarne światy. Ona – ufa swojej intuicji, kieruje się skojarzeniami i kreatywnością, świadomie łamie zasady. On – tradycjonalista przywiązany do tradycyjnych receptur. Profesjonalny kucharz i amatorka w niepozbawionej humoru walce prezentują swoje pomysły na udanego grilla, podlane solidną porcją wina.

Zdecydowaliśmy się na udział w kampanii Faktorii Win, bo spodobał nam się pomysł wykorzystania naszych odmiennych kulinarnych energii. Na co dzień mamy faktycznie inne podejście do gotowania, więc udział w takim wytrawnym pojedynku był dla nas świetnym doświadczeniem. Poza tym możliwość propagowania dobrej kuchni w połączeniu z dobrym winem to coś, na czym nam naprawdę zależy. W tej kwestii doskonale rozumiemy się z Faktorią Win – mówi Basia Starecka.

Kampanii online towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są stworzone przez markę grillowe fartuchy. Akcja potrwa do 12 czerwca.

W ramach kampanii prowadzona jest także komunikacja print. W ramach specjalnej edycji drukowanego branded contentu, magazynu „Faktoria Win”, który bezpłatnie znaleźć można na regałach marki, powstała pula dedykowanych treści zbliżających wino do grilla. Starecka i Bruś-Klepacki udzielili wywiadu oraz przygotowali selekcję swoich autorskich grillowych przepisów prezentujących ich odrębne spojrzenia na kulinarną kreację przy ruszcie. Potrawy zostały zestawione z najciekawszymi winami na sezon grillowy z kolekcji Faktorii Win. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii „Wytrawny pojedynek” chcemy pokazać naszym konsumentom, że wino idealnie nadaje się na outdoorowe spotkania przy grillu i podkreśla smak przygotowanych potraw. Chcemy być pierwszą marką w kategorii, która odważnie wkroczy w świat grillowej tradycji, do tej pory mocno kojarzonej z piwem. Polacy z roku na rok stają się grillowymi ekspertami i są w tej dziedzinie co raz bardziej kreatywni. Widzimy duży potencjał w komunikacji odpowiadającej na te zmiany – wyjaśnia Paulina Wardak, Kierownik Marketingu Faktorii Win

Video, wbrew pozornym przekonaniom jest wciąż wymagającym, jeśli chodzi o środki wyrazu contentem, więc „Tworząc kampanię „Wytrawny Pojedynek” postawiliśmy na zaangażowanie wiarygodnych influencerów świata foodowego, którzy naturalnie sprawdzą się ze sobą w interakcji i nie będą musieli niczego udawać – będą po prostu sobą. Dzięki temu, content, który pował, poza solidną strategią mediową broni się naturalnością i emocjami. Bo właśnie na emocjach czyli rywalizacji przy grillu został oparty insight naszej kampanii. Do tego kontekstowo dosłownie uszyta na miarę unikalna nagroda, której nie można zdobyć nigdzie indziej, która mamy nadzieję – także wzbudzi emocje. – mówi Monika Sidorowicz, szefowa sidorowicz.co.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię, koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja sidorowicz.co, odpowiedzialna również za obsługę kanałów social media marki. Produkcją spotu i sesji zdjęciowej, na zlecenie sidorowicz.co zajęło się Dynamo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się