Łomża z nową platformą komunikacyjną

Łomża z nową platformą komunikacyjną

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur), rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Kto powiedział, że”.

Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa Łomża pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”. Łomża rzuca w niej wyzwanie utartym schematom i inspiruje do tego, żeby podążać swoją drogą.

Kampania rozpoczęła się 12 maja i prowadzona jest w telewizji, kinach oraz internecie.

Autorem koncepcji jest wybrana w przetargu agencja MullenLowe Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij