K2 Media kieruje digitalowymi aktywnościami marki Jovi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 Media kieruje digitalowymi aktywnościami marki Jovi

K2 Media wygrała organizowany przez firmę Lactalis przetarg, w wyniku którego zajmie się długofalową, digitalową obsługą marki Jovi. W ramach współpracy agencja wspiera promocję flagowego produktu klienta – Jovi Duet oraz nowej gamy jogurtów pitnych Jovi Bez Dodatku Cukrów.

K2 Media odpowiada za realizację contentu do kampanii w kanałach społecznościowych, prowadzenie stron marki na Facebooku i Instagramie, zaplanowanie i przeprowadzenie aktywacji konsumenckich oraz koordynację współpracy z influencerami. Agencja przygotowuje także dedykowaną działaniom marki stronę www. Kampania będzie składała się z 3 etapów i potrwa do końca 2018 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania marki Jovi do tej pory koncentrowały się głównie na komunikacji w mediach tradycyjnych. Teraz, dzięki wsparciu K2 Media, będzie ona aktywna także w obszarze digitalu. Realizowana przez agencję kampania jest uzupełnieniem prowadzonej już, telewizyjnej odsłony kampanii Jovi: „Mix taki na dwa smaki”.

Lactalis to światowy lider przemysłu mleczarskiego. Firma jest obecna w Polsce od 15 lat. W swojej ofercie posiada szeroką gamę serów pleśniowych i twarogów do wypieków President, serów Galbani takich jak mozzarella świeża lub mozzarella do pizzy oraz jogurty i kefiry pod marką Jovi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij