Mateusz Downar będzie od czerwca na stanowisku Digital Connections Directora odpowiadał za obszar programmatic oraz data, raportując bezpośrednio do Stanisława Kejlera, Managing Partnera.
Na obecne stanowisko przechodzi z pozycji R&D / Data Directora, na którym pracował od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Research and Analytics Associate Director.
Zobacz również
Karierę w branży reklamowej Mateusz Downar rozpoczynał 8 lat temu, w jednostce Business Science, będącej działem badań i analiz MediaCom.
– Praca na stanowisku Digital Connections Directora wymaga dogłębnej wiedzy w obszarach m.in. takich jak Research & Data oraz Programmatic, a właśnie takie doświadczenie ma Mateusz i jest ono poparte prowadzaniem przez ostatnie lata wielu udanych projektów z zakresu Digital – mówi Stanisław Kejler, Managing Partner w MediaCom Warszawa
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]