Mateusz Downar będzie od czerwca na stanowisku Digital Connections Directora odpowiadał za obszar programmatic oraz data, raportując bezpośrednio do Stanisława Kejlera, Managing Partnera.
Na obecne stanowisko przechodzi z pozycji R&D / Data Directora, na którym pracował od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Research and Analytics Associate Director.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Karierę w branży reklamowej Mateusz Downar rozpoczynał 8 lat temu, w jednostce Business Science, będącej działem badań i analiz MediaCom.
– Praca na stanowisku Digital Connections Directora wymaga dogłębnej wiedzy w obszarach m.in. takich jak Research & Data oraz Programmatic, a właśnie takie doświadczenie ma Mateusz i jest ono poparte prowadzaniem przez ostatnie lata wielu udanych projektów z zakresu Digital – mówi Stanisław Kejler, Managing Partner w MediaCom Warszawa
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024