Mateusz Downar będzie od czerwca na stanowisku Digital Connections Directora odpowiadał za obszar programmatic oraz data, raportując bezpośrednio do Stanisława Kejlera, Managing Partnera.
Na obecne stanowisko przechodzi z pozycji R&D / Data Directora, na którym pracował od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Research and Analytics Associate Director.
Zobacz również
Karierę w branży reklamowej Mateusz Downar rozpoczynał 8 lat temu, w jednostce Business Science, będącej działem badań i analiz MediaCom.
– Praca na stanowisku Digital Connections Directora wymaga dogłębnej wiedzy w obszarach m.in. takich jak Research & Data oraz Programmatic, a właśnie takie doświadczenie ma Mateusz i jest ono poparte prowadzaniem przez ostatnie lata wielu udanych projektów z zakresu Digital – mówi Stanisław Kejler, Managing Partner w MediaCom Warszawa
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]