TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów

Mercedes-Benz wprowadził niedawno na rynek nowy model umożliwiający interakcję słowną kierowcy z samochodem. Nową Klasę A z “ludzką duszą” i głosem promują youtuberzy: Paulina Mikuła “Mówiąc Inaczej”, Piotr Latała “Ziemniak” i Patryk Brzozowski “Kameralnie”.
O autorze
1 min czytania 2018-05-25

“Just like you” – to hasło przewodnie kampanii promującej launch nowego modelu marki Mercedes-Benz, które doskonale oddaje osobisty charakter samochodu. Osobistą relację i możliwość interakcji głosowej z samochodem w kampanii podkreślają również youtuberzy. W ramach akcji twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube testują nowe funkcjonalności i pokazują swojej widowni, jak wprowadzone innowacje mogą ułatwić kierowcom codzienną jazdę.

Kampania z influencerami była dla nas szansą na zaprezentowanie nowej Klasy A w zupełnie inny niż dotychczas, niestandardowy, ale naturalny sposób. Decydując się na współpracę z Pauliną, Patrykiem i Piotrem, przede wszystkim zależało nam na zachowaniu autentyczności, świeżym spojrzeniu i kreatywnym podejściu do tematu, z czym Twórcy poradzili sobie bardzo dobrze – Urszula Reichman, Head of Product & Marketing Mercedes-Benz Cars.

Influencerzy wzięli pod lupę kluczowe cechy nowego modelu Mercedesa – każdy ze swojej perspektywy. Na co dzień występują w roli ekspertów ds. motoryzacji (Kameralnie), technologii (Ziemniak) oraz języka polskiego (Mówiąc Inaczej). To wyjątkowe połączenie kilku pozornie odległych światów pozwoliło wyeksponować najważniejsze dla marki cechy oraz maksymalnie poszerzyć zasięg komunikacji w trudno dostępnych grupach (hard-to-reach) – wyjaśnia Magdalena Talma, Head of Sales, która odpowiada za kampanię po stronie LifeTube.

YouTube to idealna przestrzeń do komunikacji marketingowej zarówno dla firm z sektora MŚP, jak i największych globalnych marek. Współpraca Mercedes-Benz z influencerami to dowód na to, że również marki premium mogą efektywnie współpracować z youtuberami i gwiazdami internetu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– YouTube bardzo szybko się profesjonalizuje. Influencerzy kładą coraz większy nacisk na tworzenie zarówno treści wartościowych merytorycznie, jak i wysokiej jakości w warstwie produkcyjnej. Bardzo cieszy nas fakt, że coraz częściej trafiają do nas briefy od klientów premium, którzy dostrzegają siłę influencer marketingu i widzą w nim szansę na skuteczną realizację założonych celów – komentuje Izabela Szczepanik, senior Account Manager LifeTube, managerka twórców.

Za realizację kampanii dla marki Mercedes-Benz odpowiedzialna jest agencja LiquidThread oraz agencja i sieć partnerska LifeTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się