Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pierwsze spotkanie #LinkedInLocal w Warszawie

Już 5 czerwca odbędzie się pierwsze spotkanie #LinkedInLocal w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób związanych z LinkedIn zawodowo, jak i pasjonatów.
O autorze
0 min czytania 2018-05-25

#LinkedInLocal to globalny ruch założony przez Australijkę Annę McAfee w ubiegłym roku. Do dziś zdążył rozprzestrzenić się już w ponad 200 krajach świata. Koncepcja jest prosta: celem spotkań jest łączenie ludzi – aktywnych użytkowników LinkedIn. Tu nie chodzi o sprzedaż lub o marketing. Chodzi o to, aby Twoja wirtualna sieć LinkedIn stała się Twoją realną siecią znajomych w świecie offline.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 5 czerwca o godzinie 18:00 w Centrum IKEA dla Firm przy ulicy Marszałkowskiej 89 w Warszawie.

Wstęp na wydarzenie jest płatny (15.99 zł), a rejestracji dokonać można na tej stronie.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing