Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Poznaj moc koloru” — rusza najnowsza kampania 360 marki Semilac

25 maja w mediach masowych ruszyła ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie i w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2018-05-25

Kampania 360, której oficjalny start przypada na 25 maja wraz z premierą nowego spotu, zyskuje nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które nawiązuje do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. Ubiegłoroczne motto brzmiące „Najlepszy kolor to trwały kolor” będzie również podkreślane w regularnej komunikacji, stając się wyróżnikiem dla całej marki. Nowe, szeroko zakrojone działania, poza atrybutami produktów, podkreślą również mocną pozycję firmy na rynku. W kampanii pojawią się znane twarze – Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.

— Obie gwiazdy wyznaczają i kreują trendy, będąc uosobieniem nowoczesnych, silnych i świadomych kobiet. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter marki Semilac i podkreśla jej profesjonalizm. W najnowszej reklamie, która już dzisiaj pojawi się w topowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gwiazdy wcielą się w role kultowych bohaterek ze świata filmu — mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu marki Semilac. — Liczymy, że nasza reklama, dzięki swojej nieszablonowej formie i stylistyce, wzbudzi szerokie zainteresowanie widzów — dodaje.

Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja PZL, za produkcję – studio Film Republic, natomiast post-produkcję – studio Badi Badi. O udźwiękowienie zadbała firma HALO. Sesję zdjęciową stworzyła Zuza Krajewska. Z kolei agencja Havas PR koordynuje działania z zakresu public relations.

Zintegrowana kampania pojawi się w telewizji, najpopularniejszych tytułach prasowych, social media oraz na kanałach Youtube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj