Piłkarska promocja na stacjach ORLEN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piłkarska promocja na stacjach ORLEN

Dziś rusza kampania reklamowa, wspierająca promocję na stacjach paliwowych sieci ORLEN, związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

28 maja rozpoczyna się kampania reklamowa „piłkarskiej promocji“ na stacjach ORLEN. To już trzeci etap działań marketingowych w ramach platformy komunikacyjnej „KIERUNEK ORLEN“.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mechanika akcji promocyjnej polega na kolekcjonowaniu naklejek. Przy każdych zakupach – zarówno paliwa, jak i produktów dostepnych w sklepach ORLEN - klient otrzymuje naklejki. Zebranie odpowiedniej liczby naklejek upoważnia do zakupu piłki footbolowej w promocyjnej cenie.

Mundialowe emocje związane z kibicowaniem polskiej drużynie odzwierciedla zarówno klimat spotów reklamowych, jak i sam mechanizm promocji.

W najnowszym spocie pojawia się ponownie postać zabawnego ufoludka.

Wśród mediów wykorzystanych w kampanii są: telewizja, internet (social media i współpraca kontentowa z portalem weszlo.com), radio, prasa oraz nośniki LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie I Gdańsku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij