Piłkarska promocja na stacjach ORLEN

Dziś rusza kampania reklamowa, wspierająca promocję na stacjach paliwowych sieci ORLEN, związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
O autorze
0 min czytania 2018-05-25

28 maja rozpoczyna się kampania reklamowa „piłkarskiej promocji“ na stacjach ORLEN. To już trzeci etap działań marketingowych w ramach platformy komunikacyjnej „KIERUNEK ORLEN“.

Mechanika akcji promocyjnej polega na kolekcjonowaniu naklejek. Przy każdych zakupach – zarówno paliwa, jak i produktów dostepnych w sklepach ORLEN – klient otrzymuje naklejki. Zebranie odpowiedniej liczby naklejek upoważnia do zakupu piłki footbolowej w promocyjnej cenie.

Mundialowe emocje związane z kibicowaniem polskiej drużynie odzwierciedla zarówno klimat spotów reklamowych, jak i sam mechanizm promocji.

W najnowszym spocie pojawia się ponownie postać zabawnego ufoludka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród mediów wykorzystanych w kampanii są: telewizja, internet (social media i współpraca kontentowa z portalem weszlo.com), radio, prasa oraz nośniki LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie I Gdańsku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing