Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Education First rusza z pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną na Instagramie

To pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna przeprowadzona z wykorzystaniem narzędzia Direct Message na Instagramie. Działania zostały także oparte na Facebooku oraz przy wsparciu influencerów.
O autorze
1 min czytania 2018-05-29

Rekrutacja rozpoczęła się 21 maja, a jej pierwszy etap potrwa do 17 czerwca, całość oparta została na wykorzystaniu social media. Organizatorzy będą wysyłać w wiadomościach prywatnych na Facebooku i Instagramie „zadania rekrutacyjne”.

W poszukiwaniu idealnego kandydata do pracy marzeń EF wspomagać będzie grupa ambasadorów akcji, będących przy okazji jury decydującym o tym, kto wyjedzie do Singapuru. Są to topowi influencerzy: Wiktoria Gąsiewska – aktorka, Dominik Bakuła, Aleksandra Furka (Olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle). Ponadto do udziału w kampanii zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie kampanii.

Do zgarnięcia praca marzeń

Na co może liczyć zwycięzca? W ramach pracy marzeń czeka na niego czterotygodniowy wyjazd do Singapuru, połączony ze zwiedzaniem, poznawaniem kultury i nawiązywaniem międzynarodowych znajomości. Ponadto „Tester Wyjazdów Językowych” przejdzie kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i otrzyma pensję w wysokości 5000 zł. Obowiązki przyszłego pracownika? Poza świetną zabawą będzie odpowiedzialny za tworzenie relacji na kanale @efpolska na Instagramie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii „Tester wyjazdów językowych” odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Martyna Zarembska, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Mateusz Bojanowski.

W ramach kampanii powstał landing page oraz spot, który będzie promował kampanię za pośrednictwem YouTuba, Facebooka i Instagrama.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się