TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania teaserowa Ketchupu Włocławek

Marka Ketchup Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? Tajemnica zostanie rozwiązana 16 czerwca, kiedy zgodnie z zapowiedzią „usiądziemy z wrażenia!”. Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.
O autorze
0 min czytania 2018-05-29

Na fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018 – to wyraźny znak, że w tym terminie tajemnica zostanie rozwiązana. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.

 

Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji.

Co stanie się 16 czerwca? Ketchup Włocławek zdradza jedynie, że będzie to podziękowanie od marki dla jej wiernych konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing