Kampania teaserowa Ketchupu Włocławek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania teaserowa Ketchupu Włocławek

Marka Ketchup Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? Tajemnica zostanie rozwiązana 16 czerwca, kiedy zgodnie z zapowiedzią „usiądziemy z wrażenia!”. Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.

Na fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018 – to wyraźny znak, że w tym terminie tajemnica zostanie rozwiązana. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji.

Co stanie się 16 czerwca? Ketchup Włocławek zdradza jedynie, że będzie to podziękowanie od marki dla jej wiernych konsumentów.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij