Na fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018 – to wyraźny znak, że w tym terminie tajemnica zostanie rozwiązana. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji.
Co stanie się 16 czerwca? Ketchup Włocławek zdradza jedynie, że będzie to podziękowanie od marki dla jej wiernych konsumentów.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing