TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w zespole marketingu Mastercard w Polsce

15 maja Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Marta Życińska, przyjęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, zostając dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.
O autorze
0 min czytania 2018-05-30

Paweł Kotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Paweł dołączył do Mastercard w 2016 roku jako Marketing Manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.

Marta Życińska w nowej roli będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności będzie obejmować zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami.