Poznaj skuteczność reklam w prywatnych przychodniach [badanie]

Poznaj skuteczność reklam w prywatnych przychodniach [badanie]

Agencja reklamowa Be Media przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie skuteczności reklam w prywatnych sieciach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover. Badanie objęło łącznie 330 monitorów LCD, zamieszczonych w 111 placówkach medycznych.

Pierwsze badanie skuteczności kampanii reklamowych w placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover przeprowadzone zostało w lutym br. Za jego realizację odpowiada agencja Be Media, specjalizująca się na rynku reklamy zewnętrznej. W badaniu wzięło udział 80 kobiet i 41 mężczyzn, a za metodę badawczą posłużył kwestionariusz ankiety w ujęciu ilościowym. Średni czas oczekiwania na wizytę badanego pacjenta wynosił około 15 minut. Badanie przeprowadzone zostało na przykładzie kampanii Otodom, w ramach której emitowany był 30 sekundowy spot.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W poczekalniach Lux Med i Medicover spotykają się przedstawiciele różnych profesji, których zainteresowania nie koncentrują się wyłącznie na zdrowiu. Pacjenci przychodni to głównie osoby z wykształceniem wyższym (86%), w wieku 31- 40 lat (37%), czyli grupa konsumentów o najwyższym potencjale zakupowym. Większość z nich stanowią kobiety — 66%. Co ciekawe, 50% spośród ankietowanych planuje zakup lub sprzedaż nieruchomości w najbliższym czasie.

Jak wynika z przeprowadzonego badania, większość pacjentów (71%) zwraca uwagę na ekrany multimedialne w przychodniach podczas oczekiwania na wizytę i śledzi treści na nich prezentowane. Dla 68% ankietowanych treści te są atrakcyjne. Co istotne, reklama na terenie przychodni wzbudza zaufanie aż 70% osób.

Warto zauważyć, że 52% ankietowanych po odbyciu wizyty i opuszczeniu placówki szuka dodatkowych informacji na temat produktu reklamowanego w przychodni. Ostatecznie aż 39% z nich przekonuje się do zakupu pod wpływem widzianej reklamy.

Więcej informacji na temat badania oraz jego szczegółowe wyniki dostępne są do pobrania na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij