Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poznaj skuteczność reklam w prywatnych przychodniach [badanie]

Poznaj skuteczność reklam w prywatnych przychodniach [badanie]
Agencja reklamowa Be Media przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie skuteczności reklam w prywatnych sieciach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover. Badanie objęło łącznie 330 monitorów LCD, zamieszczonych w 111 placówkach medycznych.
O autorze
1 min czytania 2018-06-27

Pierwsze badanie skuteczności kampanii reklamowych w placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover przeprowadzone zostało w lutym br. Za jego realizację odpowiada agencja Be Media, specjalizująca się na rynku reklamy zewnętrznej. W badaniu wzięło udział 80 kobiet i 41 mężczyzn, a za metodę badawczą posłużył kwestionariusz ankiety w ujęciu ilościowym. Średni czas oczekiwania na wizytę badanego pacjenta wynosił około 15 minut. Badanie przeprowadzone zostało na przykładzie kampanii Otodom, w ramach której emitowany był 30 sekundowy spot.

W poczekalniach Lux Med i Medicover spotykają się przedstawiciele różnych profesji, których zainteresowania nie koncentrują się wyłącznie na zdrowiu. Pacjenci przychodni to głównie osoby z wykształceniem wyższym (86%), w wieku 31- 40 lat (37%), czyli grupa konsumentów o najwyższym potencjale zakupowym. Większość z nich stanowią kobiety — 66%. Co ciekawe, 50% spośród ankietowanych planuje zakup lub sprzedaż nieruchomości w najbliższym czasie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wynika z przeprowadzonego badania, większość pacjentów (71%) zwraca uwagę na ekrany multimedialne w przychodniach podczas oczekiwania na wizytę i śledzi treści na nich prezentowane. Dla 68% ankietowanych treści te są atrakcyjne. Co istotne, reklama na terenie przychodni wzbudza zaufanie aż 70% osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto zauważyć, że 52% ankietowanych po odbyciu wizyty i opuszczeniu placówki szuka dodatkowych informacji na temat produktu reklamowanego w przychodni. Ostatecznie aż 39% z nich przekonuje się do zakupu pod wpływem widzianej reklamy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat badania oraz jego szczegółowe wyniki dostępne są do pobrania na stronie.