Tęcza w multimedialnej odsłonie powróciła na Plac Zbawiciela

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tęcza w multimedialnej odsłonie powróciła na Plac Zbawiciela

8 czerwca na zlecenie marki Ben & Jerry's, dzięki połączeniu techniki i kreacji, na Plac Zbawiciela powróciła tęcza w zupełnie nowej multimedialnej odsłonie nie do podpalenia.

Tęcza na warszawskim Placu Zbawiciela to uniwersalny symbol Warszawy pięknej, różnorodnej, pełnej miłości, pokoju, tolerancji oraz praw osób LGBT. Bezprecedensowa akcja zrealizowana została na zlecenie Ben & Jerry’s (Unilever)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Multimedialna tęcza, czyli projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer 4K30. Serce eventu, reżyserka wraz z projektorami, znajdowały się w odległości 40 metrów od placu na wysokości 7 m. Powierzchnię projekcyjną stanowił transparentny ekran wodny uzyskany poprzez wystrzał wody z trzech zraszaczy umieszczonych w odległości ok. 5 m od siebie, podłączonych do miejskiego hydrantu. W celu uzyskania kształtu łuku dwa graniczne zraszacze osadzone zostały w trawie, środkowy zaś na specjalnie w tym celu stworzonej konstrukcji.

Aby zwiększyć intensyfikację wyświetlanego obrazu, źródłowy materiał graficzny został poddany stakowaniu (nałożeniu na siebie obrazu z kilku projektorów). Zabieg ten zwiększył moc oraz jasność świecenia, a w efekcie pozwolił na osiągnięcie bardziej wyrazistych kolorów i ostrego obrazu mimo transparentnej powierzchni projekcyjnej oraz jej znacznej odległości od projektorów.

Finalnie obraz tęczy miał ok. 20m w podstawie i ponad 7 m wysokości i sprawił, że Pl. Zbawiciela ponownie na 4 godziny rozbłysnął feerią barw.

Autorką pomysłu powrotu tęczy na plac Zbawiciela jest agencja 180heartbeats+Jung v Matt, która odpowiada również za instalację i realizację wydarzenia. Projekt zrealizowany został przy współpracy ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości. Za multimedialną realizację tego projektu odpowiadał VES.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij