Spoty pokazują różnych ludzi korzystających z komputerów Mac. Marka stara się pokazać, że Mac to narzędzie, dzięki któremu każdy może tworzyć rzeczy niezwykłe kreatywne.
W serii Behind the mac spotkamy Bruce’a Halla, który mimo problemów ze wzrokiem stara się ujmować rzeczy będące poza zasięgiem. Grimes, artystkę tworzącą muzykę od początku do końca przy użyciu komputera, a także Petera, programistę, który stara się poprawić bezpieczeństwo na drodze w swoim państwie.
PS
Apple promując jedną z najciekawszych funkcji w iOS 10, stworzył filmy z najciekawszych wspomnień w naszej galerii. „Archiwa” to emocjonalny storytelling, dzięki któremu niejednemu z nas zakręciła się łza w oku.
PS2
Również marki motoryzacyjne pokazują, że wiedzą, że mocny storytelling to podstawa. Volvo zaprezentował serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecującą przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.
PS3
Volkswagen do współpracy zaprosił niewidomego fotografa, któremu zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno świata .