Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku Head of Consumer Marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej pracowała na stanowisku Account Director w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki, jak Polkomtel SA, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz w Lowe GGK jako Account Supervisor. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs Strategic Marketing in Action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.
Na stanowisko Deputy Marketing Director awansowały Kinga Filarska w obszarze marketingu oraz Agnieszka Niburska odpowiedzialna za PR.