TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda objęła w czerwcu stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów HBO i Cinemax.
O autorze
0 min czytania 2013-07-10

Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku Head of Consumer Marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej pracowała na stanowisku Account Director w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki, jak Polkomtel SA, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz w Lowe GGK jako Account Supervisor. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.

Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs Strategic Marketing in Action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.

Na stanowisko Deputy Marketing Director awansowały Kinga Filarska w obszarze marketingu oraz Agnieszka Niburska odpowiedzialna za PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj