Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda objęła w czerwcu stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów HBO i Cinemax.

Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku Head of Consumer Marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej pracowała na stanowisku Account Director w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki, jak Polkomtel SA, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz w Lowe GGK jako Account Supervisor. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs Strategic Marketing in Action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.

Na stanowisko Deputy Marketing Director awansowały Kinga Filarska w obszarze marketingu oraz Agnieszka Niburska odpowiedzialna za PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij